پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونی: این بارسا به خوبی بارسای گواردیولا است

کد خبر : 37611  |  زمان ارسال : پنجشنبه 1 مرداد 1394

کاپیتان من یونایتد، در آستانه بازی دوستانه مقابل بارسلونا، تیم حال بارسا را با تیم زمان پپ گواردیولا مقایسه کرد. 

 

وین رونی، کاپیتان منچستریونایتد که در بازی دوستانه بعدی خود در تور آمریکا باید با بارسلونا مصاف کند، در مصاحبه با تلویزیون اسپانیا گفت این تیم بارسا به اندازه بارسا پپ گواردیولا، خوب است: بارسا، تیم بزرگی است و پس از قهرمانی رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2014، هیچ کس فکر نمی کرد بارسا بتواند در فصلی که گذشت این چنین بی نظیر ظاهر شود. آنها در حال حاضر، به خوبی 10 سال اخیرشان هستند.

 

رونی در ادامه در خصوص تفاوت فلسفه گواردیولا و انریکه گفت: روش بازی آنها متفاوت است، به نظرم الان، آنها عمیق تر دفاع می کنند و مثل گذشته حریف را پرس نمی کنند، روی ضدحملات هم برای هر تیمی خطرساز هستند.

 

کاملا مشخص است، شیوه بازی آنها تغییر کرده است، اما با بازیکنانی که آنها در اختیار دارند، همچون مسی، نیمار و سوارس، واقعا یک خطر جدی برای هر تیمی هستند.

 

رونی، به همراه منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2009 و 2011 حضور داشت و در هر دو این بازی ها، شیاطین سرخ مغلوب بارسلونا شدند: اینکه در یک قدمی قهرمانی باشی و هر بار به بارسلونا ببازی، تحملش کمی دشوار است. اما گاهی چاره ای نیست جز اینکه دستانت را بالا ببری و بپذیری که حریف بهتر از شما است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.