پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: جریمه بارسا به خاطر پرچم‌‌های کاتالونیا غیرمنصفانه بود

کد خبر : 37758  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 مرداد 1394

جرارد پیکه جریمه 30 هزار یورویی بارسلونا از سوی یوفا به خاطر تخلف هواداران این تیم در بازی برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا را غیرمنصفانه دانست. در جریان آن بازی که با پیروزی 3 بر یک کاتالان‌ها خاتمه یافت، گروهی از هواداران بارسا با سر دادن شعارهایی در حمایت از استقلال ایالت کاتالونیا و نمایش پرچم‌های این ایالت فضایی سیاسی به ورزشگاه المپیک برلین دادند.

 

پیکه اما جریمه بارسلونا را ناعادلانه دانست و گفت: این جریمه غیرمنصفانه است و من امیدوارم که باشگاه برای لغو آن آن اقدامات لازم را انجام دهد.

 

پیکه در ادامه درباره وضعیت و عملکرد خود و احتمال کسب یک شش‌گانه قهرمانی دیگر توسط بارسلونا، تأکید کرد: احساس می‌کنم به هدفم که می‌خواستم یک بازیکن مهم برای بارسا باشم و به این تیم دوباره برای کسب جام کمک کنم، رسیده‌‌ام. فصل گذشته هم برای من و هم برای تیم فصل بی‌عیب و نقصی بود، اما اکنون باید همه چیز را از نو آغاز کنیم. ما در شش ماه آینده سه جام دیگر باید کسب کنیم. می‌توانیم شش‌گانه قهرمانی را ببریم و این هدفی است که دنبال می‌کنیم. با تیمی که داریم می‌توانیم به اهداف بزرگی دست پیدا کنیم.

 

موضوع کاپیتانی بارسلونا پس از رفتن ژاوی هرناندس از این تیم، سوژه‌ دیگری بود که پیکه به آن اشاره کرد. وی اظهار داشت: حتماً لازم نیست که کاپیتان باشید تا نقش‌تان در تیم پررنگ باشد. من هیچ دغدغه‌ای برای گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ندارم. احتمال اینکه کاپیتان شوم، وجود دارد و من از آن استقبال می‌کنم اما باید دید چه می‌شود. دوست دارم در آینده کاپیتان بارسا شوم.

 

پیکه به موضوع احتمال جدایی پدرو از بارسلونا نیز پرداخت و عنوان کرد: من وضعیت بازیکنی مانند پدرو که می‌خواهد زمان بیشتری را برای حضور در میدان به دست آورد، درک می‌کنم. امیدوارم که او بماند، چون بازیکنی فوق‌العاده است و همیشه هر کاری از دستش بر‌آید برای تیم انجام می‌دهد. رفتن پدرو مساوی است با ضعیف شدن تیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.