پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاتح تریم : آردا توران مسی ترکیه است

کد خبر : 37762  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 مرداد 1394

سرمربی تیم ملی ترکیه معتقد است که آردا توران در بارسا می درخشد و او را مسی ترکیه نامیده است.

 

فاتح تریم معتقد است که آردا توران مسی ترکیه است و همه را در بارسلونا متعجب می کند. مربی سرشناس ترکیه ای در مصاحبه  ای با «موندو دپورتیوو» گفته:

 

«آردا چیزی کم ندارد که مسی ما باشد. مهم ترین نکته این است که او به خاطر پیوستن به بارسا بسیار خوشحال است. آن ها یک اسطوره، یک بازیکن بزرگ و یک برنده را جذب کردند. بعضی ها می گویند او شخصیت ویژه ای دارد که کار کردن با آن سخت است.اما من می گویم نه. او برای من در نقش ژاوی، اینیستا و حتی بوسکتس بازی کرده است. جایی هم که لازم باشد می تواند پشت مهاجم بازی کند. همان پستی که در اتلتیکو داشت.

 

آردا با کیفیت بازی اش همه را سورپرایز می کند. بازی کردن در کنار مسی، اینیستا، بوسکتس، راکیتیچ، سوارس و نیمار روز به روز تو را بهتر می کند. اما این که او نمی تواد فعلا برای بارسا بازی کند یک مشکل مهم است.

 

به لطف محرومیت فیفا او حتی در بازی های دوستانه هم نمی تواند حضور داشته باشد. ما، ترکیه، در بازی های انتخابی یورو 2016 در گروه سختی هستیم و حریفانی مثل هلند، چک و حتی ایسلند داریم.

 

در دورانی که آردا نمی تواند برای بارسا بازی کند ما بازی های مهمی داریم و این شرم آور است. با باشگاه در تماس خواهیم بود و با آن ها هماهنگ می شویم تا در بازی های ملی او را در اختیار داشته باشیم».

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.