پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسانه های جهانی : پیشنهاد 32 میلیون یورویی منچستر به پدرو

کد خبر : 37780  |  زمان ارسال : دوشنبه 5 مرداد 1394

اختصاصی / همه ی نشانه ها حاکی از آن است که پدرو رودریگز مهاجم 27 ساله ی بارسلونا تابستان امسال بارسلونا را به مقصد باشگاهی انگلیسی ترک میکند .

 

رسانه های بریتانیا و جهانی امروز ادعا کردند که بارسلونا و منچستر یونایتد به توافقی برای انتقال پدرو دست یافتند . روزنامه های بین اسپورت , سی ان ان و گازتو دلو اسپورت و بسیاری دیگر از این جمله هستند .

 

Tancredi Palmeri که همواره به عنوان یکی از افراد مطلع در امور نقل و انتقالات مطرح است در توئیتر خود نوشت بارسلونا و منچستر یونایتد بر سر انتقال پدرو دست یافتند . او مبلغ این انتقال را 32 میلیون و 500 هزار یورو اعلام کرد اما این را هم گفت که هنوز جزئیات نهایی نشده است .

 

اگر صحبت های روزنامه نگار ایتالیایی صحیح باشد مبلغ انتقال پدرو تقریبا برابر با بند خروج قرارداد او خواهد بود . لازم به ذکر است پدرو رودریگز در ماه ژوئن قرارداد خود را تا سال 2019 گسترش داد و بند خروجش به 150 میلیون یورو افزایش یافت اما به تازگی بند خروج او به 30 میلیون یورو کاهش یافته است .

 

در هر صورت اگر این گمانه زنی ها تایید شود بارسلونا معامله ی خوبی انجام داده است چرا که ارزش پدرو در بازار بیشتر از 20 میلیون یورو ارزیابی نمیشود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.