پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: به قولهایی که به خودم دادم، عمل کردم

کد خبر : 37795  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 مرداد 1394

جرارد پیکه، مدافع بارسا در نشست خبری اش در واشنگتن، پایتخت آمریکا، در مورد مسائل مختلف حرف زد، از جمله در مورد وضعیت پدرو مهاجم تیم که خواهان جدایی از بارسلونا است:

«درک می کنم که بازیکنی مثل پدرو می خواهد دقایق بیشتری برای بازی داشته باشد. او با تیم ملی قهرمانی جهان را تجربه کرده و با بارسا هم به افتخارات زیادی رسیده. اما به هر حال ما در بارسا سه تا از بهترین مهاجمان دنیا را داریم. امیدوارم او در بارسا بماند چون بازیکنی استثنایی است و یک راندمان کاری باورنکردنی هم دارد.

با رفتن او تیم ما ضعیف خواهد شد چون بازیکنی است که توانایی های زیادی دارد.» او همچنین در مورد برنامه های خود برای فصل آینده گفت: «فکر می کنم به قول هایی که به خودم داده بودم، عمل کردم. یک سال پیشم گفتم که می خواهم دوباره بازیکنی مهم باشم و به تیم برای رسیدن به قهرمانی کمک کنم.

فصل گذشته هم از نظر شخصی و هم از نظر تیمی، فصلی کامل بود و حالا  هم باید در همان مسیر ادامه دهم. طی 6 ماه آینده برای کسب 3 قهرمانی رقابت می کنیم.

با دستیابی به آن ها می توانیم قهرمانی 6 گانه را به نام خودمان ثبت کنیم و این هدفی است که به دنبالش هستیم. فصلی بلند مملو از لحظات خوب و بد را پیش رو داریم و من فکر  می کنم با بازیکنان نابغه ای که در اختیار داریم می توانیم به بزرگ ترین اهداف برسیم.»
 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.