پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار : بهتر است با مسی هم تیمی باشی تا رقیب

کد خبر : 37810  |  زمان ارسال : سه شنبه 6 مرداد 1394

ستاره برزیلی بارسلونا اعلام کرد بهتر است با لیونل مسی در یک تیم باشی تا این که او در تیم مقابلت قرار داشته باشد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از گلوبو اسپورت، تیم ملی فوتبال برزیل که پنج بار عنوان قهرمانی در جام‌های جهانی را کسب کرده است، در آغاز رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 باید کارش را در خانه شیلی که چندی پیش قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا را جشن گرفت، آغاز کند.

 

دیدار بعدی سلسائو نیز در ماه اکتبر مقابل ونزوئلا خواهد بود. نیمار، کاپیتان و ستاره این تیم در ترکیب تیم ملی کشورش جایی نخواهد داشت زیرا در دیدار با کلمبیا در کوپا آمه‌ریکا اخراج و چهار جلسه هم محروم شد. او در دیدار حساس تیم ملی فوتبال برزیل با آرژانتین که در ماه نوامبر برگزار خواهد شد، می‌تواند در ترکیب تیمش حضور داشته باشد.

 

نیمار که به همراه مسی در باشگاه بارسلونا هم‌تیمی است، از کیفیت فوتبالی که مسی ارائه می‌کند آگاه است و به همین خاطر ترجیح می‌دهد به جای آن که مقابل وی به میدان برود، در یک تیم و در کنار او بازی کند.

 

نیمار در این زمینه گفت: مسی بازیکن فوق‌العاده‌ای است. بازی کردن مقابل او خوب نیست. دیدارهای مقدماتی بدون شک رقابتی نزدیک است. تیم‌های ملی کشورهای مختلف از آمادگی خوبی برخوردارند و خیلی هم خوب خودشان را برای رقابتی نزدیک آماده کرده‌اند. باید با تلاش خودمان کاری کنیم تیم ملی فوتبال برزیل خیلی ساده به جام‌ جهانی صعود کند.

 

نیمار که به همراه مسی در فصل گذشته موفق به فتح سه‌گانه شد، اطمینان دارد در پایان سال جاری میلادی در بین سه نامزد نهایی کسب توپ طلا خواهد بود. البته او تاکید کرده است در حال حاضر نمی‌تواند لیونل مسی، هم‌تیمی‌اش در بارسلونا را پشت سر بگذارد.

 

نیمار در این رابطه گفت: نمی‌خواهم از مسی جلو بزنم. با کارهایی که بلد هستم فقط می‌خواهم راه خودم را بروم. می‌خواهم گل بزنم و جام ببرم. نمی‌خواهم از کسی رد بشوم. نمی‌خواهم از کسی بهتر شوم. تنها کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که بهترین نمایشی که بلد هستم را از خودم نشان دهم.

 

تیم ملی فوتبال برزیل در جام جهانی 2014 که در این کشور برگزار شد و بسیاری انتظار داشتند این تیم عنوان قهرمانی را از آن خود کند، در نیمه نهایی با شکست هفت بر یک مقابل آلمان تحقیر شد. این تیم در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا 2015 شیلی نیز نتیجه خوبی نگرفت.

 

نیمار در این مورد هم اظهار داشت: نمی‌خواهم بگویم روی تیم ملی برزیل فشار نیست اما من هم از آن دست بازیکنان نیستم که فشارها رویم اثر منفی داشته باشد. این طور فکر می‌کنم که فشارها دوستان من هستند. با آنها کنار می‌آیم و آرامشم را حفظ می‌کنم. این که کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل هستم، مسئولیت زیادی را به گردنم می‌اندازد. پوشیدن پیراهن شماره 10 نیز همینطور. مسئولیت را دوست دارم. فشارها و من با هم کنار می‌آییم و فوتبال بازی می‌کنیم.

 

تیم‌های ملی حاضر در آمریکای جنوبی در طول دو سال پیش رو برای راهیابی به جام جهانی 2018 روسیه، 18 مسابقه رسمی را در یک گروه 10 تیمی برگزار می‌کنند. چهار تیم نخست به شکل مستقیم راهی جام جهانی می‌شوند و تیم پنجم نیز در دو بازی رفت و برگشت مقابل نماینده اقیانوسیه قرار می‌گیرد و برنده آن دیدار هم به جام جهانی می‌رسد. نیمار تاکید دارد آمریکای جنوبی منطقه‌ای است که رقابت بسیار سختی در آن جریان دارد. او در این باره هم گفت: فکر می‌کنم در طول سال‌های گذشته تیم ملی برزیل کمی ایستا عمل کرده و از برخی تیم‌های این منطقه عقب افتاده است. استعدادهایی که در این منطقه هستند تا حدودی نزدیک به هم هستند. شیلی تیم خیلی خوبی است و به تازگی در کوپا آمه‌ریکا قهرمان شده است. باید از همه اتفاق‌هایی که در این مدت رخ داده‌اند، درس بگیریم. نه فقط از اروپایی‌ها. به شیلی نگاه کنید. آنها درست در کنار ما ایستاده‌اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.