پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزینه های بارسلونا در پست دفاع چپ

کد خبر : 37859  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 مرداد 1394

اختصاصی - بنا به گزارش های ال موندو مدیران باشگاه بارسلونا در صورت خروج آدریانو چند مدافع را در نظر گرفته اند.

 

باتوجه به خروج احتمالی آدریانو در روز های آینده مسئولان باشگاه بارسلونا در تلاش هستند و چند گزینه را برای پست مدافع چپ در نظر گرفته اند که در صورت خروج آدریانو برای جذب این بازیکن ها اقدام خواهند کرد باشگاه آس رم سخت به دنبال به خدمت گرفتن مدافع برزیلی باشگاه بارسلونا است و در روز های آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

 

مدافع چپ اصلی باشگاه بارسلونا یوردی آلبا است و آدریانو هم در برخی از بازی های در پست او به میدان میرفت در روز های گذشته متئو مدافع فرانسوی اعلام کرد که در صورت خروج آدریانو حاضر است تا در پست مدافع چپ بازی کند اما انریکه میخواهد از او به عنوان مدافع میانی استفاده کند.

 

رودریگز ( ولسفبورگ ) 

این بازیکن 22 ساله تا سال 2019 با باشگاه المانی قرارداد دارد ، وی یکی از بهترین و آینده دار ترین مدافع های لیگ المان است و به نظر میرسد که مبلغ آن 30 میلیون یورو خواهد بود.

 

الکس ساندرو ( پورتو )

این بازیکن 24 سال سن دارد و تا سال 2016 با باشگاه پرتقالی قرارداد دارد ، این بازیکن در سانتوس در کنار نیمار هم بازی کرده است و به نظر میرسد که مبلغ آن بین 15 تا 20 میلیون باشد.

 

متیو دی شیلیو ( آث میلان )

این بازیکن ایتالیایی مشتری های زیادی دارد ، هنگامی که آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بود سخت به دنبال وی بود و مبلغ آن هم 20 میلیون است.

 

آلبرتو مورنو ( لیورپول )

این بازیکن سال ها در باشگاه سویا بازی کرده است همچنین سابقه کار در جوانان بارسلونا را هم دارد و یک گزینه بسیار مناسب است آث رم برای جذب این بازیکن 12 میلیون پیشنهاد داده است اما قیمت وی 18 میلیون است.

 

لوین کروزوا ( موناکو )

این بازیکن 22 سال سن دارد و تا سال 2018 هم قرارداد دارد ، باشگاه هایی نظیر رئال مادرید ، اتلتیکو مادرید خواهان وی هستند و مبلغ آن هم 15 میلیون است.

 

نکته : مدافع های زیادی هستند که باشگاه بارسلونا به دنبال جذب آن ها است  اما مهمترین گزینه ها بازیکن های بالا هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.