پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

راکیتیچ: بازی در کنار مسی‌‌، ‌نیمار و سوارز برخلاف تصور سخت است

کد خبر : 37865  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 مرداد 1394

هافبک کروات تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید بازی در کنار خطرناک‌ترین مثلث هجومی حال حاضر فوتبال دنیا نه تنها آسان نیست، بلکه سخت است.
 

 

ایوان راکیتیچ اذعان دارد که برخلاف آنچه مردم تصور می‌کنند، بازی پشت سر مثلث هجومی بارسلونا که لیونل مسی، نیمار و لوئیز سوارز آن را شکل می‌دهند، کار سختی است. او تأکید کرد از اینکه نقش بازیساز را برای سه مهاجم بارسا ایفا کند، راضی است اما در عین حال پوشش دادن آنها از نظر دفاعی کار سختی است.

 

وی اظهار داشت: بسیاری از مردم تصور می‌کنند که بازی در کنار مسی، سوارز و نیمار کار بسیار آسانی است. آنها بازیکنانی هستند که در سطح دیگری قرار دارند و اگر ما برای توپ‌رسانی به آنها بازی می‌کنیم به این دلیل است که لیاقتش را دارند و از پس کاری که به آنها محول شده، برمی‌آیند اما این کار آسانی نیست.

 

راکیتیچ ادامه داد: اگر مجبور باشم پنج هزار کیلومتر بدوم تا یکی از سه مهاجم تیم بهترین موقعیت را برای گلزنی داشته باشد، این کار را انجام خواهم داد. تمام تیم‌ها آرزو دارند که لئو مسی را داشته باشند اما خوشبختانه او در تیم ما بازی می‌کند و بنابراین تا جای ممکن باید هوایش را داشته باشیم. مسی کارهایی را انجام می‌دهد که از عهده هیچ بازیکن دیگری برنمی‌آید. او کار هم‌تیمی‌‌هایش را راحت می‌کند.

 

هافبک پیشین سویا در ادامه فاش کرد که دوست دارد به همراه بارسلونا سه جام دیگر را تا پایان سال 2015 ببرد و شش‌گانه قهرمانی کاتالان‌ها را کامل کند.

 

وی عنوان کرد: در مدت زمانی کوتاه ما باید برای کسب دو جام دیگر، سوپرجام اروپا و سوپرجام اسپانیا به میدان برویم و در پایان سال هم باید در جام باشگاه‌های جهان بازی کنیم. این شرایط واقعاً زیبا است. ما برای کسب جام می‌جنگیم و برای رسیدن به این هدف باید از خودگذشتگی و دوری از خانواده‌های‌مان را تحمل کنیم.

 

راکیتیچ در پایان گفت: می‌دانم که سویا (حریف بارسا در سوپرجام اروپا) خودش را به خوبی تقویت کرده و بازی برابر این تیم بسیار سخت خواهد بود. ما همدیگر را خوب می‌شناسیم. من اونای امری (سرمربی سویا) را هم خوب می‌شناسم و می‌دانم که او تیمش را برای این بازی به خوبی آماده خواهد کرد اما ما هم برای این بازی آماده خواهیم بود. ببینیم می‌توانیم اولین جام را در فصل جدید کسب کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.