پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رد درخواست برای بازی مقابل بارسلونا، منجر به اخراج مربی شد

کد خبر : 37867  |  زمان ارسال : چهارشنبه 7 مرداد 1394

آناتولی کاربوشکا سرمربی سابق باشگاه هارتس اسکاتلند صحبت های جالبی در خصوص دلیل اخراج از این باشگاه مطرح کرد.

 

کاربوشکا سرمربی اوکراینی سابق هارتس پس از یک فصل هدایت این باشگاه،  از سوی  ولادیمیر رومانوف مالک متولد شوروی -سابق- وقت هارتس در سال 2008 برکنار شد. 

 

افراد زیادی در آن زمان تحت تاثیر بازی بارسلونا قرار داشتند، اما در این بین کاربوشکا کسی بود که شغل خود را به این دلیل از دست داد. وقتی رومانوف -که تحت تاثیر بازی کاتالان ها قرار داشت- از کارابوشکا خواست که وی را مقابل بارسلونا بازی دهد، کارابوشکا این درخواست را رد کرد و در نهایت اخراج شد. رومانوف که تاجر بود و پیش از خرید باشگاه هارتس در سال 2004 -تقریبا یک سال پس از رومن آبراموویچ و چلسی- هیچ ارتباطی با فوتبال در زندگی اش نداشت، انتظار داشت که مربی وی را در بازی مقابل تیمی که رونالدینیو، تیری آنری و آندرس اینیستا را در اختیار داشت بازی دهد. 

 

کاربوشکا  در این خصوص به ادینبرو اونینگ نیوز گفت: ما در یک بازی دوستانه مقابل بارسلونا بازی می کردیم و تقریبا 60 هزار هوادار آمده بودند. رونالدینیو در بهترین روزهایش بود و بارسلونا تیم فوق العاده ای به نظر می رسید. پیش از بازی رومانوف به من گفت که می خواهد در زمین باشد. او شوخی نداشت. به او گفتم که شما تمرین نکرده اید و نمی توانید بازی کنید. او گفت قبول، اما تو هم در این شغل زیاد دوام نمی آوری! مدتی پس از آن بازی، از کار برکنار شدم.

 

آن بازی را بارسلونا با گل های جیووانی دوس سانتوس و رونالدینیو با نتیجه 3-1 پیروز شد. رومانوف تا سال 2013 ریاست باشگاه هارتس را در اختیار داشت اما سرانجام پس از سقوط این باشگاه به دسته دوم، آن را به فروش رساند. آن ها در فصل گذشته با اقتدار به قهرمانی دسته دوم دست پیدا کردند و از هفته آینده باز هم در سطح اول فوتبال اسکاتلند بازی خواهند کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.