پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

وقتی کاربران مارکا همه را شگفت زده کردند : مسی و تراشتگن بهترین شدند !

کد خبر : 37942  |  زمان ارسال : جمعه 9 مرداد 1394

اختصاصی / در روزهای اخیر  وب سایت مارکا که نزدیک به باشگاه رئال مادرید است دو نظرسنجی برگزار کرد که نتایج آن باعث تعجب بسیاری شد .

 

مارکا اقدام به نظرسنجی از کاربرانش در مورد زیباترین گل و همچنین بهترین واکنش توسط دروازه بانان لیگ قهرمانان 2014/15 کرد . اما آنچه باعث تعجب همه شد نتایج به دست آمده بود .

 

گل لیونل مسی به مانوئل نویر در بازی نیمه نهایی بارسلونا با بایرن مونیخ به عنوان بهترین گل لیگ قهرمانان در فصل گذشته و مهار ضربه ی روبرت لواندوفسکی توسط تراشتگن نیز بهترین واکنش دروازه بانان حاضر در لیگ قهرمانان انتخاب شد .

 

همانطور که میدانید مواضع مارکا و آ.اس نزدیک به رئال مادرید است . از آن طرف در کاتالونیا اما اسپورت و موندو دپورتیوو نزدیک به بارسلونا هستند اما به نظر میرسد نتایج به دست آمده چیز دیگری را نشان میدهد . به نظر کاربران مارکا بازیکنان بارسلونا شایستگی کسب رتبه ی اول در این نظرسنجی ها را داشتند . 

 

بهترین گل لیگ قهرمانان 2014/15 : گل چیپ لیونل مسی به مانوئل نویر پس از تحقیر جرمی بواتنگ مدافع بایرن مونیخ  بهترین گل این رقابت ها انتخاب شد .

 

 

بهترین واکنش لیگ قهرمانان 2014/15 : مهار ضربه ی روبرت لواندوفسکی در نیمه ی اول بازی با بایرن مونیخ به عنوان بهترین واکنش انتخاب شد . در صورتی که این توپ گل میشد نتیجه ی بازی به تساوی میکشید و شرایط بازی برای بارسلونا سخت تر میشد . 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.