پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

باشگاه فلومیننزه تنها 48 ساعت به بارسلونا فرصت داد

کد خبر : 37943  |  زمان ارسال : جمعه 9 مرداد 1394

اختصاصی - بنا به گزارش های ال موندو باشگاه برزیلی فلو میننزه تنها 48 ساعت به باشگاه بارسلونا فرصت داده است تا در مورد جرسون تصمیم گیری کنند.

 

ال موندو گزارش داد که بعد از پیوستن کندی به چلسی کاتالان ها ترجیح میدهند که جرسون را به خدمت بگیرند و مسئولان بارسلونا هم از همین رو تماس هایی با پدر این بازیکن جوان داشته اند اما هنوز هیچگونه اقدام رسمی برای جذب این پدیده جوان برزیلی انجام نداده اند اما به نظر میرسد که پدر جرسون علاقه دارد تا فرزندش در بارسلونا رشد کند.

 

باشگاه فلومیننزه به مسئولان باشگاه بارسلونا یک فرصت 48 ساعته داده است تا تصمیم خود را در مورد جرسون گرفته زیرا باشگاه آس رم هم سخت به دنبال به خدمت گرفتن وی است و یک پیشنهاد 15 میلیونی آماده کرده است.

 

در حال حاضر تمام تمرکز مسئولان باشگاه بارسلونا و مدیر ورزشی این تیم روی آینده دو بازیکن تیم اصلی یعنی آدریانو و پدرو است زیر این دو بازیکن به علت کم بازی کردن خواهان جدایی از باشگاه شده اند و هردو هم مشتریان زیادی دارند به نظر میرسد که پدرو در روز های آینده به منچستر یونایتد برود همچنین بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا خواسته تا انتقال جرسون را رسمی کنند در حال حاضر آینده این جوان برزیلی نا مشخص است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.