پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا ؛ فرمالن بهترین نمایش را در این فصل خواهد داشت

کد خبر : 37946  |  زمان ارسال : جمعه 9 مرداد 1394

اختصاصی - وب سایت مارکا در مورد فرمائلن بازیکنی که در تابستان سال گذشته از آرسنال راهی بارسلونا شد صحبت کرده است و او را خرید واقعی در این فصل خوانده است.

 

توماس فرمائلن در مصاحبه خود اظهار کرد که امیدوار است که یک بازگشت واقعی در سوپر کاپ اروپا داشته باشد به نظر میرسد که مرد بلژیکی مصدومیت های گذشته را فراموش کرده است و به دنبال ثبت یک سال تاریخی همراه با باشگاه بارسلونا است و میخواهد خودش را به هواداران باشگاه بارسلونا ثابت کند.

 

افتخارات فصل گذشته :

فصل گذشته یک سال فوق العاده برای باشگاه بارسلونا بود و در نهایت بارسا موفق شد تا 3 گانه را کسب کند ، اما سال گذشته بدترین سال ممکن برای من بود.

 

فصل گذشته تنها 62 دقیقه بازی کردی :

من در سال گذشته با مصدومیت های سخت و طولانی روبه رو شدم و خیلی هم بدشانس بودم ، شما باید این مسئله را درک کنید که بازگشت بعد از یک مصدومیت سخت کار بسیار سختی است و نیاز به زمان دارد من این را اعلام میکنم که در سال گذشته در هیچ جامی سهم نداشتم اما میخواهم در این سال فوق العاده باشم.

 

شرایط در بارسلونا :

بارسلونا بهترین باشگاه جهان است ، حضور در اینجا فوق العاده بود کادر فنی ، بازیکنان و مسئولان باشگاه بعد از مصدومیت های من به خوبی از من حمایت کردند و همیشه به من روحیه دادند که این خیلی با ارزش است.

 

انتقادات :

مردم به علت مصدومیت هایی که برای من پیش اومد انتقاد های زیادی کردن ، من آماده ام تا جلوی انتقاد های اونا را در زمین فوتبال بگیرم.

 

فصل پیش رو :

فصل گذشته یک فصل کابوس وار برای من بود اما من سال گذشته فراموش کرده ام ، در حال حاضر شرایط فوق العاده ای دارم و خود را برای یک شروع فوق العاده آماده کرده ام.

تور آمریکا :

در تور آمریکا من فرصت بازی کردن را پیدا کردم و همراه با جرارد پیکه یک زوج را در خط دفاع شکل داده بودیم ، من با انریکه صحبت های زیادی داشته ام و به نظر میرسد که او از من راضی باشد.

 

رقابت برای فیکس شدن :

در بارسا مدافعین بزرگی همچون پیکه ، متئو و ماسکرانو حضور دارند من میخواهم با آن ها یک رقابت سالم برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشم  ، در این سال ها ماسکرانو یک بازیکن کلیدی برای بارسلونا بوده اما میخواهم با او یک رقابت سخت داشته باشم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.