پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارتومئو : هیچ پیشنهاد رسمی برای پدرو نرسیده است

کد خبر : 37958  |  زمان ارسال : شنبه 10 مرداد 1394

رییس باشگاه بارسلونا تاکید کرد پیشنهادی رسمی از سوی منچستریونایتد برای خرید پدرو نداشته است.

 

چند روز پیش بود که اعلام شد باشگاه منچستریونایتد برای خرید پدرو رودریگس پیشنهاد مالی خوبی را ارائه کرده اما جوزپ ماریا بارتومئو تاکید کرد هنوز هیچ باشگاهی برای خرید مهاجم کاتالان‌ها پیشنهادی را ارائه نکرده است.

 

بارتومئو در این باره به روزنامه آ اس گفت: به هیچ وجه بازیکنی را برای خروج از تیم‌مان ترغیب نمی‌کنیم. خبرهای زیادی در مورد این که پدرو بارسلونا را ترک خواهد کرد، منتشر شده است اما باید تاکید کنم هیچ تیمی تاکنون درخواست رسمی خود را ارائه نکرده است. باشگاه ما از نظر در اختیار داشتن بازیکن، یک باشگاه کامل به شمار می‌آید.

 

از بارتومئو در مورد خریدهای جدید آبی - اناری‌ها، آردا توران و آلیکس ویدال پرسیده شد. وی در این مورد گفت: برای اکثریت بازیکنان فو‌تبا‌ل در دنیا، این که بتوانند برای بارسلونا به میدان بروند یک رویا است. ویدال در آکادمی جوانان بارسلونا پرورش یافته و اکنون به تیم خودش بازگشته است. آردا هم خیلی دوست داشت که به بارسلونا بیاید و برایش مشکلی نخواهد بود که تا سال نوی میلادی در ترکیب بارسلونا به میدان نرود.

 

بارسلونا 10 روز دیگر در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا به میدان خواهد رفت و پس از آن در دو دیدار رفت و برگشت در سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو بازی می‌کند.

 

در اوایل سال جدید میلادی نیز بارسلونا در جا‌م جها‌نی باشگاه‌ها به میدان خواهد رفت. آنها در سال 2009 به همراه جوزپه گوآردیولا موفق به فتح این جام شده بودند.

 

بارتومئو در این خصوص اظها‌ر کرد: فصل گذشته سه جام گرفتیم و این شانس را داریم که در سال جاری شش جام کسب کنیم. فصلی رویایی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم در آستانه آغاز هر فصل بتوانیم به این موضوع فکر کنیم که در سال جاری بتوانیم 6 جام بگیریم. برای انجام این کار باید تیمی جنگجو داشته باشیم. تیمی که بتواند همیشه برنده از زمین خارج شود. برای این کار باید بازیکنان جدیدی به خدمت بگیریم و همیشه تلاش کنیم بتوانیم همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم. لیونل مسی به تیم بازگشته و تلاش می‌کند برای باشگاه تاریخ‌سازی کند. او بهترین بازیکن تاریخ بارسلونا و فو‌تبا‌ل دنیاست. او و هم‌تیمی‌هایش چالش بزرگی پیش‌رو دارند و تلاش می‌کنند در این فصل 6 جام کسب کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.