پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : مثلث MSN بارسا و چالش جدید پیش رو

کد خبر : 37963  |  زمان ارسال : شنبه 10 مرداد 1394

 مسی، نیمار و سوارز، مثلث زهرداری ملقب به MSN را در بارسلونا تشکیل داده اند. مثلثی که فصل گذشته رکورد گلزنی در تاریخ فوتبال دنیا را جابجا کردند.
 

 

سه مهاجم بارسا فصل گذشته 122 گل در تمام رقابت ها برای بارسلونا به ثمر رساندند. مسی با زدن 58 گل در 57 بازی، نیمار با زدن 39 گل در 51بازی و سوارز با زدن 25 گل در 43 بازی کمک کردند تا بارسلونا فاتح سه گانه شود.

 

فصل آتی برای بارسلونا از سه شنبه هفته بعد آغاز خواهد شد. بارسا در تفلیس باید سوپرجام اروپا را مقابل سویا برگزار کند. امید هواداران این تیم برای کسب یک افتخار دیگر، بی شک در درجه اول به مثلث تهاجمی ترسناکشان است.آنها انتظار دارند که این مهاجمان بتوانند رکورد 122 گل فصل گذشته را نیز بهتر کنند.انتظاری که چندان هم بیهوده به نظر نمی رسد.

 

فصل گذشته سوارز به دلیل محرومیت از ماه اکتبر توانست برای بارسا به میدان برود و بیش از 11 بازی بارسلونا را از دست داد.اگر مسی، نیمار و سوارز بتوانند متوسط گلزنی فصل قبلشان را حفط کنند، با توجه به در دسترس بودن سوارز از ابتدای فصل، مثلث MSN می تواند به رکورد 140 گل در طول یک فصل فوتبالی نیز دست یابد.

 

لازم به ذکر است که بارسا به نسبت فصل گذشته در سه تورنمنت سوپرجام اروپا، سوپرجام اسپانیا و جام جهانی باشگاه ها حضور خواهد داشت. پیش از این مثلث رونالدو، بنزما و هیگواین باشگاه رئال مادرید در فصل 2011-2012 با رکورد 118 گل پیشتاز بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.