پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ باشگاه بارسلونا به اظهارات تند لاپورتا

کد خبر : 37968  |  زمان ارسال : شنبه 10 مرداد 1394

اختصاصی / بارسلونا در برابر حملات خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه و نامزد شکست خورده ی انتخابات اخیر ریاست باشگاه پاسخ داد . اظهارات لاپورتا را اینجا بخوانید

 

باشگاه بارسلونا اخیرا از پیگیری جریمه ی 30 هزار یورویی یوفا علیه این باشگاه خودداری کرد . خوان لاپورتا که همواره چه قبل و چه بعد از انتخابات در حال انتقاد از سیاست های بارسلونا است اینبار نیز این مساله را برای اتهام زنی انتخاب کرد . او عدم پیگیری جریمه ی یوفا را تسلیم شدن باشگاه توصیف و گفت بارسلونا مدیرانی میخواهد که تسلیم نشوند .

 

بارسلونا در این بیانه ای آورده است که باشگاه بلافاصله پس از اطلاع از این جریمه بیانه ای صادر کرد و در دفاع  آورده بود جریمه ی بارسلونا یعنی مجازات آزادی بیان اعضا و طرفدارانش که آن را قبول ندارد و باید حوادث این بازی بررسی شده تا در آینده از آن جلوگیری به عمل آید . اما این مجازات در هر صورت نه عادلانه است و نه متناسب .

 

بارسلونا در بیانه ی جدید همچنین گفت  باید راه مناسب برای ادامه ی مبارزه علیه این رفتار ها را پیدا کرد و بارسلونا قبل از دادن درخواست تجدید نظر به دنبال آن است که مشکل را در یک جلسه ی کاری با یک راه حل دیپلماتیک حل کند و این قابل قبول خواهد بود .

 

در پایان نیز آمده است بارسلونا معتقد است که باید حقوق خود , حقوق همه ی اعضا و طرفدارانش را با تمام قدرت و استفاده از استراتژی درست حفظ کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.