پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه : وقتی کاملاً آماده نباشیم نتیجه همین می‌شود

کد خبر : 38013  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 مرداد 1394

سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش برابر فیورنتینا در یکی دیگر از بازی‌های اردوی پیشفصل کاتالان‌ها، دلیل باخت آبی‌و‌اناری‌ها و نیز وضعیت پدرو رودریگس را توضیح داد.
 

تیم فوتبال بارسلونا در شبی که لیونل مسی، خاویر ماسچرانو، دنی آلوز و کلودیو براوو همگی استراحت کردند، سومین شکست متوالی‌‌اش را در اردوی پیش‌فصل خود متحمل شد و در خانه فیورنتینا، ورزشگاه آرتمیو فرانکی با نتیجه 2 بر یک باخت.

 

لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها پس از این بازی اعتراف کرد که تیمش هنوز کارهای زیادی باید انجام دهد تا برای شروع فصل جدید آماده شود. او به خبرنگاران گفت: من نگران نتیجه بازی نیستم، اما برخی چیزهای دیگر مرا نگران می‌کند. ما باید تأثیرگذاری بازی‌مان به خصوص در زمینه کارهای دفاعی را افزایش دهیم. حریفان ما نباید اجازه پیدا کنند که چنین بازی‌های پرسرعتی را در میدان ارائه کنند. ما داریم روی این مسئله کار می‌کنیم، اگرچه باید بیشتر از این کار کنیم.

 

انریکه ادامه داد: ما اگر از نظر جسمانی و روانی 100 درصد باشیم تیم بسیار خوبی هستیم، در غیر اینصورت بازی‌مان کیفیت همیشگی را نخواهد داشت. بازی جنبه‌های فراوانی داشت که من آنها را دوست داشتم. ما موقعیت‌های فراوانی خلق کردیم و اوقات خوبی داشتیم، اما یکسری چیزها هست که باید تصحیح شوند. این بازی‌ها به ما برای پی بردن به نقاط ضعف‌مان کمک می‌کنند.

 

پدور رودریگس، مهاجم اسپانیایی بارسلونا، بازیکنی که این روزها شایعات ضدونقیضی درباره جدایی‌اش از بارسلونا و پیوستن‌اش به منچستریونایتد شنیده می‌شود، در جریان دیدار کاتالان‌ها و فیورنتینا از ابتدا در میدان حضور داشت. انریکه در پاسخ به سؤالی درباره آینده این بازیکن ملی‌پوش و اینکه آیا او سرانجام در نیوکمپ می‌ماند یا می‌رود، عنوان کرد: من هیچ خبری ندارم.

 

بازی تدارکاتی بعدی بارسلونا در اردوی پیش‌فصل، چهارشنبه شب برابر رم در جام خوان گامپر است که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود و پس از آن کاتالان‌‌ها خود را برای اولین بازی رسمی‌شان در این فصل که 11 آگوست (20 مرداد) برابر سویا در سوپرجام اروپا است، آماده خواهند کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.