پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی روزنامه های صبح کاتالونیا ( با عکس و توضیح )

کد خبر : 38015  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 مرداد 1394

اختصاصی / در زیر تصاویری از نسخه های امروز موندو دپورتیو و اسپورت دو روزنامه ی نزدیک به بارسلونا به همراه مختصری توضیح آمده است . شما را دعوت میکنیم تا همراه ما باشید .

 

 

موندو دپورتیو : این روزنامه با انتشار عکس بزرگی از سوارز به گلزنی این مهاجم اروگوئه ای اشاره کرد . تیتر اصلی موندو دپورتیو به گلزنی لوئیس سوارز به فیورنتینا اختصاص یافت . این روزنامه تیتر زد " سوارز ناامید نمیکند " . این روزنامه در توضیح نوشت سوارز اروگوئه ای دوباره گل زد اما بارسلونا از ابتدا با دریافت 2 گل بازی را از دست داده بود .

 

موندو همچنین در پایین عکس سوارز عکس کوچکی از تمرینات بازیکنانی که به فلورانس نرفتند منتشر کرد و نوشت مسی و نیمار در حال آماده شدن برای جام گمپر .

 

در قسمت بالای روزنامه ی امروز عکسی از  عروسی مندس منتشر شده است و در توضیح نوشته شده خوان لاپورتا و فلورنتینو پرز در مراسم عروسی خورخه مندس مدیر برنامه های کریستیانو شرکت کردند . رونالدو به مندس یک جزیره هدیه کرده است .

 

این روزنامه همچنین به شکست والنسیا برابر کلن و همچنین نتایج مسابقات شنای قهرمانی جهان , پیروزی رافائل نادال در مسابقات هامبورگ و شکست چلسی از آرسنال در بازی خیریه اشاره کرد .

 

 

 

 

اسپورت : این روزنامه اما تیتر اصلی خود را نه به بازی دیشب بلکه به مسی اختصاص داد اما همزمان عکس بزرگی از لوئیس سوارز در بازی برابر فیورنتینا را چاپ کرد . اسپورت تیتر زد " در انتظار مسی " . این روزنامه نوشت لوئیس سوارز دوباره گلزنی کرد اما بارسلونا به طور جدی از اشتباهاتش در خط دفاع ضربه خورد .

 

اسپورت نیز همچون موندو به بازگشت مسی و نیمار در بازی جام گمپر خبر داد .

 

در بخش دیگری از این روزنامه به چند کلمه از صحبت های لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا پس از باخت برابر فیورنتینا نیز اشاره شده است . بخشی که انریکه گفت اگر ما صد در صد آماده نباشیم , خیلی خوب نیستیم .

 

این روزنامه همچنین اشاره ای به اطلاعاتی در مورد انتقال پدرو به منچستر یونایتد کرد و همچنین نوشت لیونل مسی نمیخواهد برای آرژانتین در بازی های دوستانه ی آینده بازی کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.