پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بن بست مذاکرات یونایتد و بارسا بر سر پدرو

کد خبر : 38030  |  زمان ارسال : دوشنبه 12 مرداد 1394

ادعای موندو دپورتیوو:

آینده پدرو رودریگز در بارسلونا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست این مهاجم 27 ساله در بارسا ماندنی خواهد شد یا خیر.

مذاکرات تلفنی بارسلونا و منچستریونایتد برای انتقال پدرو به الدترافورد، از چند روز پیش شروع شده و تا ساعات انتهایی روز گذشته نیز ادامه داشتند اما به ادعای موندو دپورتیوو، دو طرف بدون رسیدن به توافقی به گفتگوها پایان دادند. 

یونایتد پس از موافقت با فروش دی ماریا به پاری سن ژرمن، سخت در پی جذب پدرو است اما بارسلونا طبق توافق با پدرو، برای انتقال این بازیکن مبلغ 30 میلیون یورو را در نظر گرفته است؛ مبلغی که با پیشنهاد منچستری ها فاصله دارد. 

طبق توافق بین بارتومئو و پدرو، در صورت رسیدن پیشنهادی 30 میلیون یورویی برای این بازیکن، بارسلونا باید  بدون هیچ قید و شرطی اجازه جدایی را صادر کند اما پیشنهاد مالی شیاطین سرخ پایین تر از 30 میلیون یورو بوده است. 

طبق گزارش موندودپورتیوو، قرار است هفته بعد یکی از مدیران بلندپایه منچستریونایتد برای حل مشکلات و خارج کردن مذاکرات از بن بست، به بارسلونا سفر کرده و گفتگوها بصورت رودررو ادامه یابند. با این اوصاف پدرو حداقل تا بازی سوپرجام اروپا مقابل سویا در بارسلونا ماندنی خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.