پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : فروش 80 هزار بلیط بازی بارسلونا و رم

کد خبر : 38046  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 مرداد 1394

اختصاصی / بر اساس گزارش موندو دپورتیو بازی بارسلونا و رم در جام گمپر که در هفته ی اول ماه اوت برگزار میشود با استقبال بی نظیر هواداران مواجه شده است .

 

بر اساس این گزارش تاکون بیش از 80 هزار بلیط بازی بارسلونا و رم در جام گمپر که قرار است 15 مرداد برگزار شود به فروش رفته است .

 

فروش در سال های گذشته :

این در حالی است که سال گذشته تنها 72 هزار بلیط این مسابقه به فروش رفت . بارسلونا سال گذشته در جام گمپر به مصاف لئون رفت که توانست با نتیجه ی 6 بر صفر این حریف فرانسوی را شکست دهد .

 

در فصل قبل از آن در بازی برابر سانتوس 81 هزار و در سال 2012 برابر سمپدوریا 55 هزار و در سال 2011 برابر ناپل 78 هزار بلیط به فروش رفت .

 

دلایل استقبال چیست ؟

به نظر میرسد علت هجوم هواداران برای تهیه ی بلیط این مسابقه این است که احتمال حضور مسی , نیمار و سوارز همزمان در این بازی برای اولین بار در فصل جدید بسیار بالاست .

 

همچنین حضور بازیکن سابق بارسلونا سیدو کیتا در ترکیب رم که هواداران زیادی او را دوست دارند نیز علت دیگری برای فروش این تعداد بلیط عنوان شده است .

 

علت سوم دیدار لوئیس انریکه با تیم سابقش و  علت چهارم فروش بالای بلیط حضور فرانچسکو توتی کاپیتان تیم ایتالیایی رم در این بازی عنوان شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.