پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی روزنامه های صبح کاتالونیا ( با عکس و توضیح )

کد خبر : 38048  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 مرداد 1394

اختصاصی / در زیر تصاویری از نسخه های امروز موندو دپورتیو و اسپورت دو روزنامه ی نزدیک به بارسلونا به همراه مختصری توضیح آمده است . شما را دعوت میکنیم تا همراه ما باشید .

 

 

موندو دپورتیوو : این روزنامه امروز به پوشش نقل و انتقالات احتمالی بارسلونا پرداخت و برای هر کدام بخش کوچکی را اختصاص داد . موندو دپورتیوو تیتر زد : " نقل و انتقالات بلوگرانا "

 

این روزنامه به اینکه وضعیت آدریانو و پدرو رودریگز نامشخص است اشاره کرد و نوشت هر کدام از این دو بازیکن میخواهند به ترتیب به رم و منچستر یونایتد بروند . این روزنامه همچنین نوشت خاویر ماسچرانو نیز زیر ذره بین یوونتوس است .

 

در بخش دیگری اما موندو به رد پیشنهاد رم توسط جرسون هافبک برزیلی فلومینزه اشاره کرد و نوشت او در انتظار حرکت به سمت بارسلونا است .

 

موندو همچنین به وضعیت آدما ترائوره هافبک جوان بارسلونا نیز پرداخت . باشگاه بارسلونا به آدما اجازه داده است تا به انگلستان برود و برای رسیدن به توافق برای انتقالش به لیورپول تلاش کند .

 

این روزنامه همچنین به بازی بارسلونا و رم در جام گمپر که فردا شب برگزار میشود نیز اشاره ای داشت .

 

 

اسپورت : این روزنامه  تیتر اصلی خود را به جرسون هافبک برزیلی فلومینزه اختصاص داد . اسپورت تیتر زد " اوکی جرسون " و به این ترتیب از انتقال او به بارسلونا خبر داد . بر اساس اعلام این روزنامه جرسون تا ژانویه به تیم اول بارسلونا می پیوندد و با تیم تمرین میکند .

 

البته اسپورت به این نکته در مورد جرسون نیز اشاره کرد که لوئیس انریکه تصمیم خواهد گرفت که او در بارسلونا بماند یا به تیم دیگری به صورت قرضی منتقل شود .

 

اسپورت همچنین اشاره ای نیز به وضعیت پدرو و آدما ترائوره داشت . این روزنامه از پیشنهاد 27 میلیون یورویی منچستر یونایتد برای پدرو رودریگز و همچنین انتقال آدما به لیورپول خبر داد .

 

در بخش دیگری اما این روزنامه به بازگشت آخرین بازیکن تیم به بارسلونا ( منظور کلودیو براوو ) و همچنین استقبال رسمی بارتومئو به مسی و نیمار اشاره کرد .

 

البته اطلاعیه ی کوتاهی نیز در مورد بازی بارسلونا و رم در جام گمپر نیز شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.