پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه : مسی و نیمار به شکل عجیبی آماده اند

کد خبر : 38069  |  زمان ارسال : سه شنبه 13 مرداد 1394

بارسلونا فردا در جام خوان گامپر مقابل رم قرار خواهد گرفت و یک هفته بعد نیز در تفلیس، سوپرجام اروپا را مقابل سویا برگزار خواهد کرد. 
لوئیس انریکه در نشست خبری امروز خود در مورد ارزیابی اش از بازی های پیش فصل بارسا که با یک برد، دو شکست و یک تساوی برای این تیم همراه بود، چنین گفت:" همان بهتر که پیش فصل تمام شد. هیچوقت از بازی های پیش فصل خوشم نمی آمده و مسابقات رسمی را ترجیح می دهم اما در مجموع، ارزیابی من مثبت بود. در برخی زمینه ها پیشرفت هایی داشتیم اما در دفاع همچنان مشکلاتی داریم." 

انریکه در مورد وضعیت مسی و نیمار گفت:" هر دو مرا سورپرایز کردند و باید بگویم که به شکل عجیبی آماده اند. این دو وقتی به تمرینات برگشتند، از آمادگی نسبی برخوردار بودند و اینگونه نبود که بخواهند از صفر شروع کنند. از حرفه ای گری آنها لذت بردم. به من گفته اند که تا هفته بعد مقابل سویا، کاملا روی فرم خواهیم بود. مقابل رم نیز به هر دو، دقایقی بازی خواهد رسید." 

سرمربی بارسا در مورد دیدار هفته بعد مقابل سویا در سوپرجام اروپا گفت:" بیشتر نگران خودمان هستم تا سویا. وقتی 100 درصد آماده نیستیم، همیشه نگرانی هایی وجود دارد. سویا هم بازیکنان مهمی را از دست داده و آنها نیز با چالش های مخصوص به خود مواجه هستند؛ با این حال سویا همواره تیمی سختکوش و جنگنده است. فریب نتایج بدی که در بازی های پیش فصل گرفتند را نمی خوریم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.