پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : تماشاگران گمپر رکورد زدند !

کد خبر : 38172  |  زمان ارسال : پنجشنبه 15 مرداد 1394

اختصاصی / بر اساس گزارش موندو دپورتیو هواداران بارسلونا علاقه ی زیاد خود را به تیم لوئیس انریکه نشان دادند . مهم نیست که در اواسط ماه آگوست هستیم یا نه . مهم نیست که بیشتر مردم در حال لذت بردن از تعطیلات خود بودند یا نه . دیروز در نیوکمپ غوغایی به پا شد . 94 هزار و 422 نفر برای تماشای بازی بارسلونا و رم به نیوکمپ آمدند .

 

در فصل گذشته بیشترین حضور تماشاگران در نیوکمپ مربوط به بازی بارسلونا و رئال مادرید در ماه مارس با 98 هزار و 760 نفر و بازی بارسلونا و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با 95 هزار و 569 نفر بوده است .

 

اما اگر بخواهیم صرفا بر روی تماشاگران جام گمپر تمرکز کنیم باید گفت در 5 سال گذشته برای جام گمپر این تعداد تماشاگر بی سابقه است . حضور 94 هزار نفر در نیوکمپ برای تماشای بازی بارسلونا و رم یعنی 22 هزار نفر بیشتر از تماشاگران بازی بارسلونا و لئون در جام گمپر سال گذشته .

 

برای پیدا کردن تماشاگران بیشتر نسبت به بازی دیشب باید به جام گمپر سال 2010 میان دو تیم بارسلونا و آث میلان اشاره کرد . در این سال مردم زیادی برای ادای احترام به رونالدینیو بازیکن سابق تیمشان به نیوکمپ آمدند . 96 هزار و 175 نفر در جام گمپر آن سال در نیوکمپ حضور داشتند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.