پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: سویا به خوبی ما را می شناسد؛ رسیدن به شش گانه آسان نیست

کد خبر : 38373  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 مرداد 1394

کاپیتان باشگاه بارسلونا در آستانه سوپرکاپ فردا شب اروپا برابر سویا با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیرامون مسائل مختلفی به صحبت پرداخت.

کاپیتانی: تغییر زیادی در من ایجاد نکرده است. من همچون هر سال تلاش می کنم تا با بالاترین شخصیت و مسئولیت پذیری در تیم حضور داشته و تمام توانم را خرج کنم.

شش گانه: طبیعی است که پس از فتح سه گانه افکار ما به سوی دو سوپر کاپ بعدی و همچنین جام باشگاه های جهان متمرکز می شود. رسیدن به شش گانه واقعا یک اتفاق رویایی خواهد بود، اما ما فردا در قدم اول دیدار بسیار دشواری برابر حریفی که به خوبی ما را می شناسد، خواهیم داشت و برای پیروزی باید از نظر آمادگی ذهنی در بالاترین سطح ممکن قرار بگیریم.

آمادگی مسی: داشتن او گارانتی رسیدن به پیروزی رسد. من مدت زیادی است که از هم بازی بودن با لئو لذت می برم و امیدوارم که این همکاری هنوز هم برای سالیانی طولانی ادامه داشته باشد.

جدایی پدرو: چیزی نیست که امروز به آن فکر کنیم زیرا که وی در اینجا حضور داشته و می خواهیم به همراه هم یک قهرمانی دیگر را جشن بگیریم. من به عنوان یک هم بازی و البته دوست پدرو به خوبی از ارزش های او آگاهم. او بازیکنی کاملا در کلاس جهانی است و همواره تمامِ تمام توان خود را برای موفقیت تیم می گذارد.

شکست برابر سویا در سوپرکاپ 2006:  سال خوبی برای ما نبود. سویا همواره یک قهرمان شایسته در اروپا بوده و آن بازی به خوبی به ما نشان داد که رسیدن به رویای شش گانه به هیچ عنوان آسان نیست و ما باید به دیدار فردا همچون یک بازی فینال تمام عیار نگاه کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.