پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلوز: من از حضور آردا در بارسا خوشحالم

کد خبر : 38378  |  زمان ارسال : دوشنبه 19 مرداد 1394

اختصاصی / دنیل آلوز مدافع راست بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی سوپر کاپ با سویا حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

"برای بازی فردا اماده هستیم و اعتقادی نداریم که شاهد بازی یک طرفه باشیم.در ابتدای فصل این فرصت را داریم تا در فینال بازی کنیم و میتوانیم مانند فصل قبل عمل کنیم."

"احساساتم بعد از تمدید قرارداد؟ از اینکه به تیم بازگشتم احساس خوشبختی میکنم و میخواهم تا بهترین بازی خود را برای تیم به نمایش بزارم."

"نیمار؟ باعث تاسف است که در این زمان او با ما نیست.اوشادی و و انرژی فراوانی داشت اما این بیماری وضعیت وی را دگرگون کرد."

"پدرو؟ تصمیم با من نیست.اگر همه در مورد او صحبت میکنند این باعث ناراحتی اش میشود.خودم شخصا میخواهم سال های بیشتری در باشگاه بماند."

"اردا توران؟ او جوان است و شوخ طبعی خوبی دارد. برای حریف بازی کردن مقابل او سخت است.تا وقتی که بتواند بازی کند و تیم ر ا کمک کند لحظه شماری میکنم."

"رسیدن به رکورد مالدینی؟ چیزی که برایم مهم است برد با تیم و رسیدن به هدف هایمان میباشد و این چیزی است که باعث استمرارمان میشود.مقایسه با هر شخصی برایمان مهم نیست."

"بار ها مقابل سویا بازی کرده ایم و انها را به خوبی میشناسیم.اما اکنون بازی کردن مقابل سویا تیم سابقم فوق العاده است."

" گفته بودم یک قدمم داخل باشگاه است و یک قدمم خارج از باشگاه؟ قرارداد خود را تمدید کردم و این نشان میدهد چایی که داخل باشگاه است قویتر است"

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.