پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امری: بارسلونا شانس اول پیروزی است

کد خبر : 38421  |  زمان ارسال : سه شنبه 20 مرداد 1394

سرمربی ۴۳ ساله سویا در آستانه رویارویی شاگردانش با بارسلونا در دیدار سوپرجام اروپا از آنها خواست که از نقاط ضعف حریف برای ضربه زدن به کاتالان‌ها استفاده کنند.
 اونای اِمری که سویا را در دو فصل گذشته برای دو دوره متوالی به قهرمانی لیگ اروپا رسانده، در خصوص بازی امشب (سه‌شنبه) تیمش در دیدار سوپرجام اروپا مقابل بارسلونا، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گفت: این فرصتی دیگر است که ما می‌خواهیم نهایت استفاده را از آن ببریم. ما مقابل رقیبی بازی می‌کنیم که شانس اول پیروزی است ولی ما هم شانس‌های خودمان را داریم و روی نقاط قوت‌مان کار می‌کنیم تا بر بارسلونا غلبه کنیم. ما می‌خواهیم از این لحظه‌ای که در آن قرار داریم، لذت ببریم. ما در حال حاضر در جایی هستیم که به دنبالش بودیم، در بالاترین سطح.
وی افزود: برای این بازی نگرش خاص خودم را دارم ولی اینکه جواب می‌دهد یا خیر، موضوعی متفاوت است. به هر حال ما باید عملکرد سطح بالایی را از خود مقابل بارسا ارائه دهیم. ما باید قادر به ارائه بازی هجومی باشیم و از نقاط ضعف حریف یا عدم پیوستگی آنها نهایت استفاده را ببریم. مصدومانی که در ترکیب‌مان داریم روی تیم تأثیر می‌گذارند ولی خواهیم دید که بارسلونا چه کاری انجام خواهد داد و سویا چه کار می‌کند. شاید در ۱۰۰ درصد آمادگی خود نباشیم ولی نزدیک به آن هستیم.
سرمربی موفق سویا در پایان تأکید کرد: می‌خواهیم درخشش را در چشم بازیکنان‌مان ببینیم و این را در گذشته در تقابل با بارسلونا شاهد بوده‌ایم. البته بارسلونا احتمالاً در آمار و مالکیت توپ بهتر از ما خواهد بود. به هر حال ما باید این را بپذیریم و با حملات خوب پاسخ آنها را بدهیم. در لحظاتی هم که کنترل بازی را در اختیار داریم باید از فرصت‌های خود به خوبی بهره ببریم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.