پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ساعت مچی بارسلونا ; مخصوص شما طرفداران آبی-اناری ها

کد خبر : 39654  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 شهریور 1394

ساعت مچی سیکو FC. Barcelona تولید محدود

چندی پیش کمپانی ژاپنی سیکو که یکی از بهترین تولیدکنندگان ساعت مچی در سطح جهان به حساب میاد با یکی از بهترین باشگاه های دنیا یعنی بارسلونای اسپانیا قراردادی رو برای تولید ساعت مچی به ثبت رسوند و همونطور که انتظار میرفت نتیجه همکاری این دو نام بزرگ هم محصولی جذاب و تماشایی هست; ساعت مچی Seiko Sportura FC. Barcelona که در تعدادی محدود تولید شد. یک ساعت ایده آل برای علاقمندان پر تعداد ساعت مچی و باشگاه محبوب بارسلونا که با توجه به طراحی و همچنین صفحه ۴۲ میلیمتری خودش، هم بعنوان ساعت مچی مردانه و هم بعنوان ساعت مچی زنانه قابل استفاده هست.
 
 
 
این ساعت مچی تمام المان های شناخته شده باشگاه بارسلونا رو در خودش جای داده تا در همون نگاه اول بشه به اصالت اون پی برد. از تم رنگی آبی و اناری که در این ساعت ها استفاده شده تا وجود لوگوی این باشگاه محبوب در سمت راست صفحه ساعت که جذابیت خاصی به اون بخشیده. در پشت قاب ساعت هم لوگو و نام باشگاه و شعار معروف بارسلونا، Mes que un club (فراتر از یک باشگاه) خودنمایی میکنه. همه جای این ساعتِ مچی نام بارسلونا رو فریاد میزنه...
 

خرید ساعت

اما طبیعتا این ساعت که برای یک باشگاه محبوب ورزشی طراحی شده باید ظاهر و عملکردی اسپورت هم داشته باشه و سیکو بارسلونا از این جهت هم بسیار خوب ظاهر شده. طراحی ظاهری شکل قاب و محل اتصال اون با بند رابر حرفه ای، و همچنین پیچ های تنظیم برجسته، ظاهری قدرتمند به این ساعت بخشیدن که طرفداران بارسلونا باید از این جهت خوشحال باشند.
 
 

موتور ژاپنی ساعت هم کورنوگراف با قابلیت ثبت دهم ثانیه، بعلاوه تقویم روزشمار رو در اختیار شما میزاره تا از بابت امکانات کمبودی رو حس نکنید. با فشردن کلید بالایی سمت راست قاب ساعت عملکرد کورنوگراف ساعت مچی شما فعال میشه و عقربه موجود در موقعیت ساعت ۱۲ به نحوی جذاب شروع به چرخش و نمایش دهم ثانیه میکنه. عقربه ثانیه شمار بزرگ هم ثانیه های سپری شده از کورنوگراف رو ثبت میکنه و عقربه کوچک موقعیت ساعت ۶ هم دقیقه های سپری شده از کورنوگراف رو به نمایش میزاره. عقربه کوچک در سمت چپ صفحه ساعت که در موقعیت ساعت ۹ قرار داره هم نمایشگر ثانیه زمان اصلی هست.

 

خرید ساعت مچی

همونطور که مشاهده کردید با یک ساعت اسپورت جذاب و حرفه ای طرف هستیم. ساعت مچی که رئیس باشگاه بارسلونا اون رو "یک طراحی زیبا" و باشگاه بارسا رو "مفتخر به پوشیدن این ساعت مچی" اعلام کرد. و ساعتی که طی قرارداد مشترک سیکو و بارسلونا، تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی بارسا اون رو به دست خودشون میبندن.

 

شاید شما هم بخواهید با خرید اینترنتی ساعت مچی سیکو بارسلونا، ساعتی مشابه اعضا و طرفداران بارسا رو دستتون کنید و هواداری خودتون از این باشگاه محبوب رو به نمایش بزارید...

 

فروشگاه اینترنتی سانیساواچ مدل High Copy این ساعت مچی که از بهترین کیفیت موجود بهره میبره رو در اختیار شما عزیزان و طرفداران این باشگاه بزرگ قرار داده. بگذارید مجددا مروری بر ویژگی های این ساعت مچی داشته باشیم.

 

 طراحی جذاب و اسپورت با تم رنگی آبی-اناری بارسلونا که این ساعت رو به یک انتخاب ایده آل مخصوص طرفداران این تیم تبدیل میکنه

 

 موتور میوتا ژاپن که عملکردی بی نقص و امکاناتی بسیار خوب نظیر کورنوگراف با قابلیت نمایش دهم ثانیه و روزشمار رو در اختیار شما میزاره

 

√ قاب استیل با رنگ ثابت، در دو رنگ جذاب رُز گلد و استیل که البته قاب استیل اون مقداری ارزان تر هست

 

 بند رابر حرفه ای که ترکیب بسیار خوبی با طراحی کلی ساعت ایجاد کرده

 

√ ساعت مچی های کپی درجه یک با رنگ ثابت که بهترین کیفیت موجود رو در اختیار شما خواهد گذاشت

 

 یک سال گارانتی سانیساواچ که خیال شما رو از بابت کارآیی ساعتتون راحت میکنه

 

 

برای مشاهده عکس های بیشتر از تمامی زوایا، اطلاع از مشخصات دقیق محصول و خرید ساعت سیکو بارسلونا به این لینک مراجعه کنید :

 

ساعت مچی سیکو بارسلونا

 
 
وقتی این ساعت مچی رو به دست خودتون ببندید، دیگه کسی از تیم محبوب شما نخواهد پرسید!
 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.