پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آردا توران ؛ انتقال من به بارسلونا در بهترین زمان انجام شد

کد خبر : 39721  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 شهریور 1394

اختصاصی - آردا توران ستاره ترک تبار باشگاه بارسلونا که در حال حاضر در تمرینات تیم ملی کشور ترکیه حضور دارد با اسپورت مصاحبه ای انجام داد.

 

از بازی نکردن در چند ماه اصلا نا امید نیستم چون این محرومیتی است که فیفا برای باشگاه بارسلونا در نظر گرفته است من در این مدت سخت تمرین میکنم تا در نیمه فصل دوم در بهترین فرم خودم حضور داشته باشم تا بتونم به تیمم کمک کنم از نظر من انتقال من به بارسلونا در بهترین زمان ممکن انجام شد من برای اثابت آن حاضر قسم بخورم.

 

شرایط در بارسلونا : " حضور در بارسلونا من را وارد یک زندگی جدید کرده است و من یک دنیایی دیگری در مقابل خود میبینم در اینجا باید سخت تلاش کنی ".

 

حضور فیکس در ترکیب بارسلونا : " این تصمیم را مربی تیم خواهد گرفت از نظر من لوئیس انریکه مربی است که بازیکنان آماده تر و شایسته تر را بیشتر در ترکیب قرار میدهد در بارسا بهترین های جهان حضور دارند و برای فیکس شدن باید از آن ها بهتر شوی ".

 

بازی در کنار مسی : " من زمانی که در تیم اتلتیکو مادرید بودم همیشه از مقابله شدن با لئو مسی ترس داشتم و دوست نداشتم در مقابل او بازنده باشم اما در حال حاضر من و مسی در یک تیم هستیم و میخواهیم حریف های بارسلونا رو نابود کنیم " .

 

لوئیس انریکه : " لوئیس انریکه مربی باهوشی است ، من بار ها با وی صحبت کرده ام او خوب میداند که در چه پستی از من بازی بگیرد.

 

آندرس اینیستا : " آندرس اینیستا آلگوی من بوده است من همیشه آرزو میکردم بتوانم در کنارش بازی کنم او خیلی با استعداد است و همیشه در خدمت تیم بوده ".

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.