پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بدبینی در بارسلونا نسبت به قهرمانی لالیگا

کد خبر : 39783  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 شهریور 1394

موندودپورتیوو امروز در گزارشی ویژه، ادعا کرده است که بارسلونا برای قهرمان شدن در لالیگای این فصل، کاری دشوارتر از همیشه در پیش دارد؛ چون رئال مادرید از حمایت های پشت پرده برای قهرمانی برخوردار است. 

این نشریه برای اثبات ادعای خود به فصل 2011-2012 اشاره کرده است. فصلی که بارسلونا برای چهارمین قهرمانی متوالی خود در لالیگا تلاش می کرد و در لیگ قهرمانان نیز مدافع عنوان قهرمانی بود. به ادعای این نشریه چاپ بارسلونا، در آن فصل، رئال مادرید از ناحیه داوری برعکس بارسلونا سود فراوانی برد. همه پنالتی های واضح و نیز مشکوک، برای این تیم گرفته شد و بازیکنان این تیم در مقابل گرفتن کارت های زرد و قرمز از مصونیت عجیبی برخوردار بودند و حتی در چند مورد، محرومیت ستارگان این تیم نیز بخشوده شد.

در سوی مقابل برای بارسلونا در چند مورد پنالتی های آشکاری گرفته نشد و این تیم از ناحیه داوری صدمات فراوانی دید؛ بطوریکه گواردیولا، سرمربی وقت بارسا، در ماه دسامبر 2011 صراحتا گفته بود که نمی گذارند بارسا در این فصل قهرمان شود. آن فصل، آخرین فصل حضور گواردیولا در بارسلونا نیز بود و او پس از ناکامی در فتح لالیگا و لیگ قهرمانان، جای خود را به تیتو ویلانووا داد. 
موندودپورتیوو به مصاحبه ماه گذشته دیگو سیمئونه(سرمربی اتلتیکو) نیز اشاره کرده است. سیمئونه در مصاحبه جنجالی خود گفته بود که در این فصل رئال را قهرمان خواهند کرد. 

لازم به ذکر است که بارسلونا در بازی اخیر خود برابر مالاگا، به شدت از قضاوت داور بازی شاکی بود.کاتالان ها روی دو صحنه اعتراضی جدی داشتند. در یک صحنه سوارز از سوی مدافعان مالاگا درون محوطه جریمه سرنگون شد اما داور بازی از اعلام پنالتی خودداری کرد. البته بارسا آن بازی را با گل فرمالن، 1-0 به سود خود خاتمه داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.