پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ایوان راکیتیچ ؛ علاقه زیادی به لیگ انگلیس دارم

کد خبر : 39801  |  زمان ارسال : پنجشنبه 12 شهریور 1394

اختصاصی - در ادامه مصاحبه هافبک ملی پوش بارسلونا که در حال حاضر در تمرینات تیم ملی کرواسی حضور دارد را میخوانیم.

 

علاقه بسیار زیادی به لیگ انگلیس دارم ، آن ها سبک خاصی از فوتبال رو به نمایش میگذارند من همیشه از بازی کردن در مقابل تیم های انگلیسی لذت میبرم ممکن است روزی در لیگ انگلیس بازی کنم در بازی های لیگ جزیزه دو تیم شانس زیادی برای برد دارند و اصلا دو قطبی نیست و تیم های زیادی شانس قهرمانی را دارند مثلا بازی بین دو تیم ته جدولی هم تماشای آن هیجان انگیز است و بازی بین آن ها با با انرژی و قدرت زیادی انجام میشود.

 

چرا در 17 سالگی پیشنهاد چلسی را رد کردم : " در آن زمان من میخواستم در کنار خانواده بمونم در او زمان من سن کمی داشتم ، در سن 17 سالگی شرایط در بازل فوق العاده بود جوانان زیادی بودند که به چلسی رفتند اما در نهایت موفق نبودند من هم به همان دلیل به چلسی نرفتم ".

 

باشگاه چلسی : " چلسی باشگاه بزرگی است ، ممکن بود من به چلسی بروم اما حضور در آن تیم میتوانست مانع پیشرفت من باشد من خیلی خوشحالم که به چلسی نرفتم ".

 

بازی در شالکه و سویا : " در این سال ها تلاش زیادی کردم ابتدا از بازل راهی تیم شالکه شدم از نظر خودم عملکرد خوبی داشتم و بعد از آن مسئولان سویا با من مذاکره کردند و من تصمیم گرفتم به اسپانیا بروم در سویا ما قهرمان اروپا شدیم آن لحظه فوق العاده ای بود در حال حاضر بازیکن بارسلونا هستم و این افتخار بسیار بزرگی است ".

 

اولین فصل با بارسلونا : " من در اولین سال حضورم در بارسلونا موفق به کسب 4 جام شدم و در فینال لیگ قهرمانان اروپا توانستم گلزنی کنم در بارسا همه چیز خوب است ".

 

تمرینات بارسلونا : " من هنگامی که به تمرین میروم همیشه سعی میکنم با لبخند وارد شوم زیرا در بهترین جا حضور دارم و باید لذت کامل رو ببرم ".

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.