پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

روبرت فرناندز: خرید بازیکن برای بارسلونا دشوارتر از تیم های دیگر است

کد خبر : 39881  |  زمان ارسال : جمعه 13 شهریور 1394
مدیر فنی جدید بارسلونا پیرامون شرایط این تیم در نقل و انتقالات تابستانی به صحبت پرداخت .  به گزارش فوتبال - اسپانیا روبرت فرناندز مدیر فنی باشگاه بارسلونا در گفت و گویی با روزنامه الموندو دپورتیوو پیرامون آخرین شرایط این تیم در نقل و انتقاالات به صحبت پرداخت.

 

ژانویه زمان مناسبی برای انتقال بازیکن نیست و ما شاهد بسیاری از جا به جایی های شکست خورده در این زمان بوده ایم. همچنین این نکته هم وجود دارد که اگر خرید بازیکنی آسان باشد، وقتی اسم بارسلونا به میان بیاید، دیگر آسان نخواهد بود!

 

سیاست ما این است که به هنگام به خدمت گرفتن بازیکنان چند گزینه را با اولویت مشخص می کنیم زیرا بارها شده که گزینه نخست به هر دلیلی از جمله مخالفت باشگاه مورد نظر و یا گران بودن به تیم نیامده و ما بهسراغ دیگر گزینه ها رفتیم.

 

مطمئن باشید اگر بازیکنی را پیدا کنیم که به اندازه کافی خوب بوده و برای تیم ضروری باشد، هر چقدر نیاز باشد برای او هزینه خواهیم کرد. تمدید قرارداد نولیتو؟ این تصمیم او بوده و ما با سلتا هیچ توافق یا مذاکره ای برای او نداشته ایم.

 

از انتقال قرضی بازیکنان جوان همواره حمایت می کنم زیرا که در این سن بازی کردن به صورت منظم بسیار حیاتی است و خوشحالیم که در فصل پیش رو این اتفاق برای هلیلوویچ، دنیس سوارز و آداما ترائوره خواهد افتاد.

 

سرجی سمپر؟ باقی ماندن او در تیم ب تصمیم من نبود، اما به تصمیم دیگران احترام گزاشتم.

 

هلیلوویچ؟ برای او گزینه های زیادی مطرح شد، اما او می خواست به یک تیم در لالیگا بپیوندد که سرمربی تیم نیز به او اعتقاد داشته باشد و خوشحالیم که در نهایت چنین اتفاقی افتاد.

 

مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز؟ هنگامی که به باشگاه آمدم، آن ها به تیم اصلی اضافه شده بودند. شاید اگر پدرو باقی می ماند شرایط برای شان تفاوت می کرد، اما حالا به طور حتم در تیم اصلی باقی مانده و این که برخی می گویند تنها تا ژانویه فرصت دارند خود را به اثبات برسانند، صحیح نیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.