پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: در انگلیس اگر جنبه ی شوخی نداشته باشی به دردسر می افتی !

کد خبر : 39928  |  زمان ارسال : شنبه 14 شهریور 1394

جرارد پیکه در مصاحبه‌ای جدید، چیزهای جالبی از پشت صحنه زندگی‌ خود در دوران حضورش در منچستریونایتد و لیگ‌برتر انگلیس گفت. او اعتراف کرد که جو رختکن و رابطه میان او و هم‌تیمی‌هایش پیشین‌اش شاد و توأم با شوخی بوده است، آن هم شوخی‌هایی که شاید تحملش برای خیلی‌ها آسان نباشد.

 

 

پیکه گفت: وقتی با کسی شوخی می‌کنی باید جنبه اینکه با تو شوخی شود را هم داشته باشی وگرنه به مشکل برمی‌خوری. در انگلیس خیلی شوخی می‌کردیم. طنز بریتانیایی، طنز خیلی تاریکی است. آنجا شوخی‌های زیادی صورت می‌گیرد.

 

در واقع این بخشی از فرهنگ آنهاست و شما باید خودتان را با آن وفق دهید. برای من اما تطبیق پیدا کردن با آن فرهنگ خیلی آسان بود.

 

 

پیکه اشاره‌ای هم به شوخی‌هایی که در دوران بازیگری‌اش در منچستریونایتد صورت می‌گرفت، داشت. او اظهار داشت: یادم می‌آید که شرکت نایکی برای پاتریس اِورا چند جفت کفش فرستاده بود که به صورت اختصاصی برای او تولید شده و نام فرزندانش روی آنها درج شده بود.

 

یک بار او فقط برای چند لحظه از این کفش‌‌ها دور شد و ما آنها را درون استخر انداختیم. آن زمان شوخی‌هایی جدی می‌کردیم، شوخی‌های جنون‌آمیز!

 

 

مدافع بارسلونا اعتراف کرد که یک بار هم او قربانی شوخی‌های هم‌تیمی‌هایش شده است. پیکه گفت: من یک پیراهن فوق‌العاده داشتم که واقعاً زیبا بود و بی‌نهایت آن را دوست داشتم.

 

یک بار در تمرینات حاضر شدم و هم‌تیمی‌هایم داشتند ضربات آزاد را تمرین می‌کردند. ناگهان متوجه شدم که پیراهن مورد علاقه مرا بر تن یکی از آدمک‌‌های دیوار دفاعی کرده‌اند. آنها آن قدر توپ را به آن آدم زده بودند که پیراهنم غرق در کثافت شده بود.

 

من الان اما دیگر شوخی‌های این‌گونه نمی‌کنم اما وقتی شوخی کنم، شوخی‌های خوبی انجام می‌دهم.

 

 

پیکه در باره الگو‌هایش برای پست مدافع میانی، پستی که خودش اکنون در آن بازی می‌کند، تأکید کرد: من در کودکی عاشق رونالد کومان بودم، آن زمانی که او اینجا در بارسلونا بازی می‌کرد.

 

فرناندو ایه‌رو هم همچنین. او قهرمان ملی و اسطوره رئال‌مادرید بود. من همیشه بازی‌های مدافعان میانی را نگاه می‌کردم و سعی می‌کردم تصور کنم که شبیه آنها شده‌ام. آن زمان مدافعانی مانند نادال، آبلاردو، کوتو، فرانک دی‌بوئر و ... بازی می‌کردند.

 

 

مدافع پیشین منچستریونایتد که این روزهای خیلی‌ها خواهان امضای او هستند، اعتراف کرد که در کودکی جزو کسانی بوده است که برای گرفتن امضای ستاره‌های بارسا شوق داشته است.

 

 

او عنوان کرد: یادم است که یک بار با فیگو و گواردیولا عکس گرفتم و از آنها خواستم که این عکس را برایم امضا کنند. من بازی‌های بارسلونا را از سکوها و میان تماشاگران نگاه می‌کردم.

 

آن روزی که فیگو برای اولین بار با پیراهن رئال‌مادرید به نیوکمپ برگشت و هواداران بارسا را خشمگین کرد را به یاد دارم. ورزشگاه برای آن بازی کاملاً پر بود و احساسات به اوج خودش رسیده بود.

 

 

پیکه درباره منچستریونایتد هم تأکید کرد: من در منچستریونایتد دوستان خوبی دارم و این تیم همیشه خانه دوم من بود. از کریستیانو رونالدو گرفته تا رونی، فن‌نیستلروی، گیگز، اسکولز و غیره.

 

ما با هم در سال 2008 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدیم که ترکیب تیم در آن سال فوق‌العاده بود. ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ آن زمان مدافعان میانی من‌یونایتد بودند.

 

من از آنها چیزهای زیادی یاد گرفتن اگرچه فرصت زیادی برای بازی کنارشان به دست نیاوردم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.