پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز: بارسلونا خوشحال از تقویم مناسب تا ال کلاسیکو

کد خبر : 41535  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 مهر 1394

 بارسلونا امسال به دلیل کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ و نیز لالیگا، فصل را زودتر از سایر تیم ها آغاز کرد و تقویم ابتدایی لالیگا نیز برای این تیم فشرده تر بود.

 

بارسا فصل را با قهرمانی در سوپرکاپ اروپا آغاز کرد اما بلافاصله با از دست دادن سوپرکاپ اسپانیا مقابل بیلبائو، حلاوت آن قهرمانی کمرنگ شد. لالیگا نیز برای این تیم بسیار فشرده و سخت آغاز شد. بارسا تا هفته هفتم، با حریفان دشواری چون اتلتیکو، سویا و سلتا روبرو شده و در 22 روز، 7 بازی نسبتا سنگین را انجام داد.

 

این تیم از لحاظ مصدومیت بازیکنانش نیز با بدشانسی کم سابقه ای روبرو شد. ابتدا براوو مصدوم شد، سپس رافینیا کل فصل را از دست داد و در ادامه، مسی و اینیستا نیز دچار مصدومیت شدند. به همین دلیل بود که انریکه، از رسیدن بازی های ملی ابراز خوشحالی نمود و گفت که این تعطیلی دو هفته ای،به نفع بارسلوناست.

 

نگاهی به تقویم بارسلونا در یک ماه آتی نشان می دهد که بارسلونا 6 بازی تقریبا آسان را پیش رو دارد که 4 تای آنها داخل خانه است. دو بازی بیرون خانه این تیم نیز برابر ختافه و باته بوریسوف است که به نظر نمی رسد تهدیدی جدی برای آبی اناری ها باشند. در داخل خانه نیز این تیم با رایووایکانو، ایبار، ویارئال و باته بوریسوف(بازی برگشت لیگ قهرمانان) روبرو خواهد شد. پس از اتمام این بازی ها نیز ال کلاسیکو از راه خواهد رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.