پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه بر خرید نولیتو اصرار دارد !

کد خبر : 41554  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 مهر 1394

اختصاصی / نولیتو بازیکن مورد علاقه ی انریکه برای تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی است . مربی بارسلونا اعتماد زیادی به او دارد و به نظر او مهاجم اندلس که 29 ساله است بهترین گزینه برای بارسلوناست .

با مصدومیت رافینیا , اینیستا و لیونل مسی حالا انریکه تنها نیمار و لوئیس سوارز را در اختیار دارد و البته از بازیکنان جوانی مانند مونیر الحدادی و ساندرو رامیرز نیز کمک میگیرد .

 

در مقابل نام های بزرگی که مطرح میشود نولیتو شرایط بهتری دارد از جمله قیمت پایین او ( 18 میلیون یورو ) و البته در لالیگا است و زیر نظر انریکه نیز کار کرده است .

 

در فصل پیش انریکه زمانی که با محرومیت طولانی مدت سوارز مواجه شد از مسی , نیمار و پدرو رودریگز استفاده میکرد . البته منیر و ساندرو نیز بودند . اگر شرایط را با امسال مقایسه کنیم نبود مسی به دلیل مصدومیت و فروش پدرو باعث شده است نیاز به خرید مهاجم دیگری احساس شود .

 

رابرت فرناندز مدیر روزشی بارسلونا نیز در مصاحبه ی اخیرش در مورد نولیتو چیزی را تایید یا رد نکرد و گفت نولیتو بازیکن خوبی است . بی شک نزدیک ترین فرد به انریکه در این زمینه رابرت فرناندز است که احتمال خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی را نیز بالا دانست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.