پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رئیس لیگ اسپانیا: فیفا باید اجازه ثبت نام توران را در لیست بازیکنان بارسلونا بدهد

کد خبر : 41648  |  زمان ارسال : جمعه 17 مهر 1394

رئیس لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا اعلام کرده است که بارسا از هر حقی برای ثبت قانونی نام آردا توران در لیست بازیکنانش برخوردار است.

 

 به گزارش سایت AS، خاویر تباس - رئیس لیگ اسپانیا - عنوان کرده است که باشگاه بارسلونا طبق قوانین می تواند نام آردا توران را در لیست بازیکنانش ثبت کند و فیفا باید این اجازه را به قهرمان حال حاضر اروپا بدهد. خاویر تباس در این باره گفت:

 

در اسپانیا، باشگاه ها مجازند که در صورت مصدومیت یکی از بازیکنانشان برای مدت 5 ماه یا بیشتر، بازیکن دیگری را به جای او در لیست بازیکنان تیمشان قرار دهند. فکر می کنم بارسلونا حق استفاده از این قانون را دارد. فکرمی کنم آن ها محق به گرفتن این اجازه از فیفا هستند که نام آردا توران را در لیست بازیکنانشان ثبت کنند.

 

گفتنیست رافینیا آلکانترا در اوایل فصل جاری و در دیدار مقابل رم دچار مصدومیت شدیدی شد و برای ماه ها از میادین فوتبال دور خواهد بود. همین امر می تواند موجب شود تا نام آردا توران به جای او در لیست بازیکنان این فصل بارسلونا ثبت شود. بارسلونا به دلیل محرومیتش از سوی فیفا، نمی تواند از هیچ یک از بازیکنان جدیدش تا سال آینده میلادی استفاده کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.