پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سه گزینه خرید بارسلونا در منطقه دفاعی

کد خبر : 41787  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 مهر 1394

به گزارش الموندو دپورتیوو ؛ باشگاه بارسلونا از همین حالا به فکر تقویت خود در فاز دفاعی است و شرایط سه گزینه را برای این منظور تحت بررسی دارد.

 

 7 بازی و 9 گل خورده، تردید هایی در مورد قدرت خط دفاعی بارسلونا در فصل جاری ایجاد کرده است. بارسا در لیگ قهرمانان نیز در دو بازی، دو گل از رم و لورکوزن دریافت کرده که آمار خوبی برای این باشگاه نیست.

 

ژرمی متیوی 31 ساله و کند، فرمالن همیشه مصدوم، ماسکرانویی که پست اصلی اش هافبک دفاعی است اما سالهاست که به اجبار در خط دفاع بازی می کند؛ در کنار پیکه و بارترایی که هر از چند گاهی اشتباهات بچه گانه ای مرتکب می شوند، باعث شده تا مدیران بارسا در اندیشه جذب یک مدافع سطح بالا باشند. موندو دپورتیوو امروز گزارش داد که برای این منظور، سه بازیکن مورد توجه آبی اناری ها قرار دارند.

 

خوزه خیمنس، مدافع 20 ساله و اروگوئه ای باشگاه اتلتیکو مادرید که از او به عنوان دیگو گودین جدید یاد می شود.رقم فسخ قرارداد این بازیکن، 18 میلیون یورو است و تا سال 2018 با اتلتیکو قرارداد دارد.

 

دومین بازیکن، مارکینیوس است. مدافع جوان و 21 ساله برزیلی پاری سن ژرمن که تابستان 2014 نیز به شدت مورد علاقه بارسلونا قرار داشت. او سال 2013 با رقم 35 میلیون یورو از رم به PSG پیوست اما با وجود تیاگو سیلوا و داوید لوئیز، اغلب روی نیمکت ذخیره ها حضور دارد. بعید است پاریسی ها با مبلغی پایین تر از 30 میلیون یورو، اجازه جدایی این بازیکن را بدهند.

 

سومین گزینه بارسلونا، "استونز"، مدافع آینده دار باشگاه اورتون انگلیس است. از این بازیکن به عنوان رهبر آینده خط دفاع تیم ملی انگلیس یاد می شود. مدافع 21 ساله ای که مورینیو به شدت خواهان جذب او برای چلسی در این تابستان بود اما اورتون برای فروش او، رقم 50 میلیون یورو درخواست کرده بود. همین رفم بالا مانع انتقال استونز به چلسی شد. بارسلونا شرایط این بازیکن را نیز تحت بررسی دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.