پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیروزی بارسلونا در خانه ختافه

کد خبر : 42618  |  زمان ارسال : یکشنبه 10 آبان 1394

 بارسلونا با پیروزی 2-0 در خانه ختافه، بار دیگر در صدر جدول در کنار رئال مادرید قرار گرفت.
 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار در بیشتر دقایق برتر از حریف بودند و در نهایت به یک پیروزی خوب دست پیدا کردند.


همانطور که انتظار می رفت، بازی با میدان داری بارسا آغاز شد و بازیکنان این تیم با حفظ مالکیت توپ به دنبال رسیدن به دروازه حریف بودند. در مقابل تیم میزبان هم به دنبال استفاده از ضدحملات بود؛ هرچند موقعیت های چندانی در اختیار ختافه قرار نگرفت.


تلاش بارسا برای رسیدن به گل، پس از اینکه بازیکنان این تیم چند موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه 37 به نتیجه رسید و لوئیس سوارز، تیم میهمان را پیش انداخت. حرکت نیمار از سمت چپ و ارسال او به محوطه جریمه، با ضربه سرخی روبرتو به سوارز رسید و او هم کار را تمام کرد.


پس از این گل هم برتری آبی و اناری ها ادامه پیدا کرد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.


نیمه دوم رهم بارسا بهتر آغاز کرد و پس از چند موقعیت نصفه و نیمه، سرانجام در دقیقه 57 به گل دوم رسیدند. بعد از اینکه روی یک حمله نه چندان جدی از ختافه، توپ به کلودیو براوو رسید، او یک ضدحمله سریع را پایه ریزی کرد و در نهایت نیمار، روی ارسال تماشایی، سرخی روبرتو، با ضربه ای سر ضرب کار را تمام کرد.


حتی این گل هم باعث شد نشد تا کنترل بازی از دست میهمان خارج شود و بارسایی ها موقعت های خطرناک متعددی روی دروازه ختافه ایجاد کردند؛ از جمله آلبا که می توانست در موقعیتی تک به تک در دقیقه 72، گل سوم را به نام خود ثبت کند اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و بارسا با همان نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.