سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

۲۵۰ گل برای نیمار؛ او به سلطه مسی – رونالدو پایان می دهد؟

کد خبر : 43616  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 آذر 1394

نیمار ستاره برزیلی بارسلونا این روزها در بهترین شرایط خود به سر می برد. شنبه شب او در ال کلاسیکو توانست دویست و پنجاهمین گل دوران حرفه ای فوتبال خود را به ثمر برساند. ۲۵۰ گلی که در ۴۰۱ بازی و در سن ۲۳ سالگی برای او به دست آمد.

 

نیمار ۱۳۶ گل در ۲۲۵ بازی با سانتوس زد. او در تیم ملی برزیل ۴۶ گل در ۶۹ بازی زده و حالا با گلی که در سانتیاگو برنابئو زده  توانسته ۶۸ گل در ۱۰۷ بازی برای بارسلونا به ثمر برساند.

 

ستاره برزیلی با ۱۲ گل آقای گل این روزهای لالیگا به شمار می رود و اگر بتواند همین روند را ادامه دهد یکی از کاندیداهای اصلی کسب توپ طلا خواهد بود. اهمیت او در بازیهای بزرگ و کسب جام های معتبر و بلوغ بازی او (۹۱ درصد پاس سالم مقابل رئال) و جذابیت و زیبایی بازی او همگی شانس او را برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان و پایان دادن به سلطه «مسی - رونالدو» تقویت می کند.

 

نیمار٬‌مسی و سوارس مثلث آتشین روزهای خط حمله بارسا در مجموع در دوران فوتبالشان ۱۰۱۸ گل زده اند. مسی ۴۶۶گل٬ سوارس ۳۰۲ گل و نیمار ۲۵۰ گل. در همین یک سال گذشته آمار آنها شگفت انگیز بوده: مثلث MSN در مجموع ۱۱۵ گل زدهُ‌مسی ۴۱ُ سوارس ۳۶ و نیمار ۳۸.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.