پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه : نوکمپ هرگز بر علیه من سوت نزد

کد خبر : 43682  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 آذر 1394

 لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا، همچنان روزهای خوش و موفقی را همراه بارسلونا سپری می کند و سه روز پس از ال کلاسیکو، آماده برای مصاف با آ اس رم است.
 

 

لوئیس انریکه تابستان 2014 به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شد و در اولین سال حضورش در این تیم موفق به کسب سه گانه شد؛ هرچند که در 6 ماه نخست حضورش در بارسا، او با انتقادات فراوانی نیز مواجه شد و حتی تا آستانه اخراج شدن نیز پیش رفت.

 

سرمربی بارسلونا در روزهایی که رافا بنیتس در رئال مادرید با موج انتقادی شدیدی مواجه شده و بسیاری خواهان اخراج او هستند، در برنامه "Colgados del Aro" گفت:" من در دورانی که فوتبال بازی می کردم، روزهای شیرین زیادی را تجربه کردم وخوشبختانه حالا در دوران مربیگری هم اوضاع خوب پیش می رود. وقتی بازیکنی عملکرد خوبی دارد از او ستایش می کنم ولی در مواقع ناکامی، کاری نمی کنم که موجب تخریب او شود.


به شخصه در دوران فوتبال و مربیگری، اشتباهاتی را مرتکب شدم ولی هواداران بارسا در نوکمپ هرگز بر علیه من سوت نزدند و موجب تخریب روحیه من نشدند. این یک اقدام ستودنی است که هرگز فراموش نخواهم کرد."


انریکه در این برنامه فاش ساخت که ابتدا به بسکتبال علاقه داشت و سپس به فوتبال روی آورد و اینکه در بسکتبال نیز بازیکن موفقی می شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.