پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آنچلوتی : بازگشت مسی، خبر خوبی برای رم نیست

کد خبر : 43686  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 آذر 1394

کارلو آنچلوتی سرمربی اسبق رئال مادرید در آستانه دیدار حساس دو تیم بارسلونا و رم در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرده که بازگشت لیونل مسی به روزهای اوج و حضور در ترکیب تیم کاتالان، خبر خوبی برای رم نیست. او در ادامه یادآوری کرده که با حضور مسی درکنار سوارس و نیمار، این دو بازیکن بهتر از قبل کار خواهند کرد.

 

مسی در اواخر ماه سپتامبر دربازی تیمش مقابل لاس پالماس مصدوم شد ولی در بازی ال کلاسیکوبه میادین ورزشی بازگشت.البته لوئیس سوارس و نیمار در مدت غیبت او خیلی خوب جایش را پر کردند و در 11 بازی ، 11 گل زدند تا روزهای خوب بارسا حتی بدون مسی نیز ادامه یابد. آنچلوتی براین باور است که بازگشت مسی به زمین چمن، بارسا را قوی تر خواهد کرد و در این رابطه به گل دات کام گفته: «بازگشت مسی، خبر خوبی برای رم نیست.این درست است که سوارس و نیمار عملکرد خیلی خوبی دارند ولی قطعا بارسا با مسی، چیز دیگری می شود. مسی گل می زند و کیفیت را به تیم می آورد. او سطح کیفی تیمش را بالا خواهد برد. مسی به هم تیمی هایش روحیه می دهد؛چرا که آنها می دانند که بازیکنی قادر را درکنارشان دارند که کلید قفل هرمسابقه ای است. قطعا بهتر بود که رم مقابل بارسای بدون مسی قرار می گرفت. حضور مسی، بار رسانه ای را از روی نیمار و سوارس برمی دارد.»

 

کارلتو همچنین گفته: «به نظر من بارسا بدون مسی، نیمار و یا سوارس سختی نخواهد کشید. از سوی دیگر فکر می کنم که رم می تواند شاگردان انریکه را اذیت کند. بازی امشب بازی سختی خواهد بود ولی تساوی 1-1 دربازی رفت به رمی ها حس خوبی می دهد. آنها باید خیلی خوب دفاع کنند، چون مقابل بارسلوناباید اینگونه باشی. رم مهارتهای فردی زیادی دارد. پیانیچ بازیکنی است که سبک بازی اش مشابه با بارسلوناست ولی فکر می کنم که ده روسی هم می تواند درپست بوسکتس خوب کار کند. با وجودی که بارسا عملا به دور بعد صعود کرده ولی رمی ها دل نگرانی های زیادی دارند. چون در خانه بارسا و مقابل 90 هزار هوادار این تیم بازی خواهند کرد و کار برای رم اصلا ساده نخواهد بود.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.