پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی: بارسلونا به سه نفر خلاصه نمی‌شود

کد خبر : 43725  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 آذر 1394

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا از بازگشت به میادین پس از دو ماه خوشحال است. لیونل مسی پس از دو گلی که در جریان پیروزی ۶-۱ شب گذشته تیمش مقابل آ اس رم در لیگ قهرمانان به ثمر برساند به وبسایت یوفا گفت:"حضور نود دقیقه ای در زمین احساس خوبی دارد. آرام آرام احساس بهتری پیدا می کنم. از نتیجه و اینکه توانستم نود دقیقه در زمین حضور داشته باشم خوشحالم. از روند تیم و نتایج خوشحالیم اما هنوز راه زیادی باقی مانده است. سعی می کنیم سطح بازی مان را حفظ کنیم. از تعریف و تمجیدهایی که از من می شود واقعا خوشحالم اما فقط می خواهم به تیم کمک کنم و امیدوارم در انتهای فصل به اهداف مان دست یابیم."

 

مسی همچنین درباره عملکرد بارسلونا بدون حضور او در میادین گفت:"تیم در هفته های اخیر نشان داد که می تواند بدون من نتیجه بگیرد. نبودن در زمین برایم سخت اما از تماشای بازی همبازیانم لذت بردم. درست است که عملکرد خط حمله تیم خیلی خوب بوده اما بارسلونا به سه نفر خلاصه نمی شود. سعی می کنیم حرفه ای باشیم، از بازی مان لذت ببریم و روز به روز پیشرفت کنیم. یکپارچگی و اتحاد تیم مهمترین چیز است."

 

برنده چهار توپ طلا در پایان درباره احتمال قرار رفتن نام سوارز و نیمار در بین سه نامزد نهایی توپ طلا گفت:"امیدوارم که سه نامزد نهایی توپ طلا را بازیکنان بارسلونا تشکیل بدهند اما با توجه به شناختی که از نیمار و سوارز دارم فکر می کنم اگر اینطور هم نشود، اتفاقی رخ نخواهد و مثل قبل به کارمان ادامه می دهیم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.