پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : غیرممکن است نیمار به رئال مادرید برود + دلایل !

کد خبر : 43791  |  زمان ارسال : جمعه 6 آذر 1394

اختصاصی / اسپورت نوشت : اگر نیمار جونیور به دلیل مشکلات مالیاتی که در اسپانیا دارد مجبور شود از بارسلونا جدا شود قطعا به کشور دیگری برای ادامه ی فوتبالش میرود و رئال مادرید از گزینه های نیمار نخواهد بود .

 

برخی از منابع مدعی شدند فلورنیتیو پرز میخواهد با دادن بند خروج نیمار او را برای تیمش خریداری نماید . این در حالی است که بند خروج نیمار 190 میلیون یورو است و به زودی 250 میلیون یورو افزایش می یابد .

 

لوئیس ماسکارو مینویسد که غیر ممکن است . او با اشاره به صحبت های پدر نیمار که چند روز پیش گفته بود اگر نتوانیم مشکلات مالیاتی را حل کنیم مجبور به ترک بارسلونا هستیم گفت : " اگر نیمار به خواهد به رئال هم برود باز هم این رئال مادرید نیز تیمی است که درون خاک اسپانیا قرار دارد و اگر مشکلات مالیاتی برای نیمار الان وجود دارد در صورت پیوستن به رئال هم وجود خواهد داشت " .

 

ماسکارو همچنین گفت دقیقا مشکلات مالی چه نیمار در بارسلونا باشد و چه در رئال تغییری نمیکند . به نظر من مقصد بعدی نیمار لیگ جزیره خواهد بود چرا که در این صورت او دیگر مشکلی به عنوان مالیات شبیه به چیزی که در اسپانیا وجود دارد را ندارد !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.