پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بهترین بازیکن سال 2015 از نگاه گل معرفی شد

کد خبر : 43796  |  زمان ارسال : جمعه 6 آذر 1394

اختصاصی / لیونل مسی ، فوق ستاره ی آرژانتینی تیم فوتبال باسلونا از سوی سایت Goal.com به عنوان بهترین بازیکن سال 2015 میلادی برگزیده شد .

 

لیونل مسی توانست بالاتر از کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن سال 2015 جایزه وبسایت گل را دریافت کند . هم تیمی های وی لوییس سوارز و نیمار جونیور نیز به ترتیب در جایگاه های سوم و چهارم قرار گرفتند .

 

وی برای چهارمین بار ( رکورد ) توانست این جایزه را که پیش از این در سال های 2009 ، 2011 و 2013 بدست آورده بود ، کسب کند. سال گذشته نیز کریستیانو رونالدو فاتح این عنوان شده بود  . مسی در سال گذشته موفق شد تا با آبی اناری های فاتح سه گانه شود و به فینال رقابت های کوپا آمه ریکا نیز با آلبی سلسته برسد . پیش از شروع این فصل رقابت ها نیز وی جام چهارم خود ، یعنی سوپر کاپ اروپا را نیز به همراه اف سی بارسلونا فتح کرده بود .

 

مسی در مصاحبه با وبسایت گل نیز اذعان کرد : " همیشه گفته ام که برای من مهمترین جوایز آنهایی هستند که به همراه تیم بدست می آیند زیرا آنها هستند که ما را در پایان فصل به عنوان بهترین طرح می کنند . همچنین از دریافت چنین جوایز فردی نیز خوشحال هستم . بسیار سپاسگزار و ممنونم "

 

همچنین رقبای دیگر مسی نیز یعنی ادن هازارد وینگر چلسی ، توماس مولر از بایرن مونیخ و آرتور ویدال هم در رده های پنجم تا هفتم قرار گرفتند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.