پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه : برای تقویت بارسا، بازیکن جدید می خواهیم

کد خبر : 43798  |  زمان ارسال : جمعه 6 آذر 1394

 لوئیس انریکه با وجود صلابت خیره کننده تیمش در مقابل حریفان، همچنان معتقد است که بارسلونا به خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی نیاز دارد.
 

 

ژانویه 2016، محرومیت بارسلونا از خرید بازیکن به اتمام می رسد و با وجود اضافه شدن آردا توران و الیکس ویدال به این تیم، انریکه همچنان حامی درجه یک خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی است.

 

انریکه در نشست خبری بازی با سوسیداد گفت:" من همیشه از خرید بازیکن حمایت کرده ام. به اعتقاد من، باید برای مقاطعی که دچار کمبود بازیکن به دلیل مصدومیت یا محرومیت می شویم، آماده باشیم. برای تقویت تیم، نیاز به خرید بازیکن جدید داریم."

 

انریکه در مورد سوسیداد، حریف فردای بارسا گفت:" این تیم و اوزه بیو، مربی جدیدش را به خوبی می شناسم. سوسیداد مطمئنا حریف ساده ای نخواهد بود ولی ما با حداکثر تمرکز وارد میدان خواهیم شد و می توانیم سه امتیاز را کسب کنیم. برای این بازی، سرجی روبرتو را نخواهیم داشت ولی ماسکرانو به خوبی تمرین کرده و مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

 

در بهترین شرایط خودمان قرار داریم و دوست دارم این وضعیت همچنان تداوم داشته باشد.می دانم که جام ها را در پایان فصل تقسیم می کنند و هنوز دو سوم از فصل باقی مانده؛ با این حال نگران آمادگی بالای تیم در این مقطع نیستم و با مدیریت بازیکنان و تقسیم قوا، می توانیم تا پایان فصل نیز این شرایط را حفظ کنیم.


تا الان به دلیل کمبود بازیکن، فرصت استراحت دادن به برخی بازیکنان را نداشته ام اما در زمستان این امر با اضافه شدن بازیکنان جدید، امکانپذیر خواهد شد."

 

انریکه در مورد وضعیت مسی گفت:" به اعتقاد من، مسی هنوز 100 درصد آماده نیست و نیاز به بازی های بیشتری دارد ولی او برای اینکه تفاوت ها را رقم بزند، نیاز به آمادگی100 درصدی ندارد. مسی با وضعیت کنونی هم بازیکن بی همتایی است. او تا چند بازی دیگر به اوج آمادگی خواهد رسید."


اخبار جدید در مورد پیشنهاد نجومی سیتی به مسی:" اینها همه شایعات هستند و توجهی به آنها ندارم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.