پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توشاک: بیل میتواند به رقیب‌اول مسی تبدیل شود

کد خبر : 43807  |  زمان ارسال : جمعه 6 آذر 1394

 جان توشاک، مربی ولزی سابق رئال در دهه 80 و 90 معتقد است که گرت بیل اگر در پست اصلی اش به بازی گرفته شود، می تواند برای توپ طلا با مسی رقابت کند.
 

توشاک که در برهه ای، رئال را حتی قهرمان لالیگا نیز کرده بود، در مورد شرایط کنونی این تیم پس از شکست مقابل بارسلونا به رادیو کاتالونیا گفت:" رئال هم اکنون با بحرانی روبرو شده که بارسلونا در حال استفاده از آن است. پس از شکست در ال کلاسیکو، جمع کردن تیم کار بسیار دشواری است. بازیکنان و کادر فنی رئال، ضربه سنگینی از بارسلونا خوردند.

 

در لیگ قهرمانان به خوبی دیدید که بارسلونا با روحیه ای که از پیروزی در ال کلاسیکو گرفته بود، چگونه رم را در هم کوبید و در عوض، رئال برد 4-0 برابر شاختار را با برد 4-3 عوض کرد. با مسی، نیمار و سوارز، اوضاع بسیار آسان تر از آنچه تصورش را کنید به نفع بارسلونا پیش می رود.

 

در حال حاضر باد به نفع بارسلونا و به ضرر رئال در حال وزیدن است. اگر رم و رئال نتوانستند کاری مقابل بارسا از پیش ببرند، سوسیداد نیز فردا نمی تواند امیدی به کسب امتیار در نوکمپ داشته باشد."

 

توشاک در مورد هموطنش گرت بیل نیز گفت:" بیل را از 14 سالگی می شناسم. مشکل او اینجاست که پول زیادی برایش پرداخت شده و در پست اصلی اش هم بازی نمی کند. اگر او در پست واقعی خود بازی کند، به نظر من می تواند برای توپ طلا، با مسی رقابت اصلی را داشته باشد؛ چون او هنوز بسیار جوان است و آینده ای درخشان پیش رویش قرار دارد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.