پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش روز : نیمار و سوارز پشت سد یک رکورد تاریخی

کد خبر : 43884  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 آذر 1394

 اگر نیمار و سوارز روز گذشته یک گل دیگر نیز مقابل سوسیداد به ثمر می رساندند، حالا با یک رکورد تاریخی در باشگاه بارسلونا برابری کرده بودند.
 

زوج نیمار و و سوارز، در روزهایی که مسی به دلیل مصدومیت غیبت داشت، بیش از 90 درصد بار هجومی و گلزنی بارسلونا را به دوش کشیدند. با گل های این دو بود که بارسلونا توانست صدر جدول را از رئال بازپس بگیرد.

 

روز گذشته در بازی مقابل سوسیداد، سوارز یک گل و نیمار نیز دو گل به ثمر رساندند تا در پایان هفته 13 لالیگا، مجموع گل های این دو به 26 برسد. آنها تنها یک گل تا رسیدن به یک رکورد تاریخی فاصله داشتند. فصل 50-51، زوج سزار و آئورلیو، موفق شده بودند تا هفته سیزدهم، 27 گل به ثمر برسانند.

 

نیمار و سوارز، برای چهارمین هفته متوالی بود که گلزنی می کردند و پیش از این تنها زوج کرویف و رکساچ در فصل 73-74 و نیز مسی و نیمار در فصل گذشته موفق به انجام این مهم شده بودند.  نیمار با 14 گل زده آقای گل لالیگاست و پس از او سوارز 12 گله قرار دارد.


تا بدینجای سال 2015، مثلث MSN متشکل از مسی، سوارز و نیمار، با 125 گل، 78 درصد گل های بارسلونا را به ثمر رسانده اند؛ یک آمار استثنایی و خیره کننده.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.