پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نگاهی به نامزدهای احتمالی بهترین های سال فیفا

کد خبر : 43913  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 آذر 1394

به گزارش Goal، بین الملل، امروز دوشنبه فیفا اسامی نامزدهای نهایی برترین های فیفا در سال 2015 را اعلام خواهد کرد. در این یادداشت با هم قصد داریم نگاهی به نامزدهای احتمالی سه بخش ( توپ طلا، بهترین مربی سال مردان و جایزه پوشکاش) را بررسی کنیم.

توپ طلا 2015

طبق پیش بینی لیونل مسی ستاره آرژانتینی با توجه به عملکرد و آمارش بیشترین شانس را برای بردن این جایزه در سال 2015 دارد. او که سال پیش به همراه بارسلونا موفق به کسب 3 گانه شد، تا به حال 4 بار این عنوان را برده است. از سوی دیگر هم کریستیانو رونالدو برنده این عنوان در دو سال پیش، فصل گذشته هیچ مقامی با رئال بدست نیاورد ولی با توجه به آمار گلزنی اش در لیست نهایی خواهد بود.

گزینه مبهم این لیست 3 نفره، نفر سوم آن است. جایی که نیمار و سوارز در این فصل و فصل پیش عملکرد خیلی خوبی داشته اند و مشخص نیست که کدامیک نفر سوم خواهند بود. اگرچه بعضی از کارشناسان شانس لواندوفسکی را برای قرار گرفتن در این لیست کم نمی دانند.

بهترین مربی سال 2015

شانس اول این عنوان هم باز از باشگاه بارسلوناست. اوئیز انریکه اسپانیایی پس از رساندن بارسلونابه 3 گانه فصل پیش، تمام توجهات را به خود جلب کرد و شانس اول برای رسیدن به این عنوان است. از سوی دیگر خوزه مورینیو هم اگر چه در این فصل وضعیت خیلی بدی داشته است، اما فصل پیش به راحتی قهرمان لیگ برتر شد و نفر سوم هم دیگر مربی فینالیست اروپا خواهد بود یعنی مکس الگری.

این مربی ایتالیایی که فصل پیش با یوونتوس در آستانه کسب 3 گانه بود هم به احتمال فراوان در این لیست 3 نفره حاضر خواهد بود.

جایزه پوشکاش 2015

انتخاب گزینه ها برای این عنوان کمی سخت است اما مسی شانس زیادی برای قرارگرفتن در 3 نفر نهایی دارد. او با گل انفرادی که برابر بیلبائو به ثمر رساند باعث شد تا توجه تمام رسانه به او جلب شود. همچنین گل زیبای الساندرو فلورنزی برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نیز گل بی نظیری بود که در این لیست قرار خواهد گرفت.

در این بخش احتمالا یک نماینده از فوتبال زنان هم حضور خواهد داشت و آن هم گل هارلی لوید ستاره تیم ملی آمریکا در فینال جام جهانی برابر ژاپن بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.