پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بوسکتس ؛ به جوایز فردی هیچگونه علاقه ای ندارم !

کد خبر : 43914  |  زمان ارسال : دوشنبه 9 آذر 1394

اختصاصی / سرخیو بوسکتس هافبک ملی پوش بارسلونا با TV3 مصاحبه جالبی انجام داد .

 

بدون یک یکی از عوامل موفقیت بارسلونا در این چند سال حضور سرخیو بوسکتس در خط هافبک بارسلونا بوده است این بازیکن در کار های دفاعی عملکرد بی نظیری دارد .

 

نبود من در لیست منتخب یوفا ، سایت گل و توپ طلا : " من نمیتوانم بگم که این مسائل اصلا برام اهمیتی نداره ، از نظر من برخی از این مسائل سلیقه ای است من فقط میخواهم بارسلونا موفق باشد و به موفقیت های فردی علاقه ای ندارم همین که سرمربی تیم از من راضی است این برای من کافی است  " .

 

مصدومیت لئو مسی : " در حال حاضر لئو مسی به سطح خوبی رسیده است و مصدومیتش رو کاملا پشت سر گذاشته است ، در غیاب لئو میس ما گام های محکمی برداشتیم و عملکرد فوق العاده ای داشتیم این واقعا خبر فوق العاده ای برای ما بود " .

 

بازی در کنار MSN : " واقعا یک افتخار است ، مثلث MSN از بهترین های جهان تشکیل شده است وقتی تو میبینی که چنین بازیکنانی در جلوی تو حضور دارند احساس ارامش میکتی امیدوارم نامزد های نهایی توپ طلا مسی ، نیمار و سوارز باشند رابطه فوق العاده اونا در داخل و خارج از زمین به موفقیتشون کمک زیادی کرده است " .

 

لوئیس انریکه : " مستر انریکه مربی فوق العاده است ، او چیز های تازه ای به تیم اضافه کرده است و در برخی از پست ها تیم را بهبود بخشیده انریکه در حال درست کردن تیم آینده دار است کار با لوئیز انریکه بسیار سخت و لذت بخش است " .

 

ال کلاسیکو : " پیروزی با نتیجه 0-4 در ورزشگاه برنانبئو واقعا لحظه فوق العاده ای بود ، من احساس خیلی خوبی داشتم بدون شک در آینده هم اتفاق های بسیار شیرینی برای بارسا رخ خواهد داد " .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.