پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک جام دیگر مانده ...

کد خبر : 4468  |  زمان ارسال : شنبه 11 خرداد 1392
نویسنده ی مقاله : عمید           اختصاصی بارسا نیوز           ارسال شده در موضوع : حرف حساب

امسال شاید بدترین سال ما بود . برای من که بارسلونا را برای خودش میخواهم و نه جام هایش واقعا بدترین سال بود . ما قهرمان لالیگا شدیم!!!

بارسلونا قهرمان لالیگا

امسال قهرمانی لالیگا به من نچسبید . باخت رئال مقابل دورتموند و حذفش از لیگ قهرمانان به من نچسبید ، باخت رئال مقابل اتلتیکو مادرید و بدست نیاوردن یک جام حتی بعد از آن همه غوغا و سر وصدا و غرور بی جا به من نچسبید ... تیتر سایت ها شدن مورینیو با "یک شب تاریک" به من نچسبید ...
*چون ما باختیم که رئال فینالیست شد،ما خیلی از بازی های این فصل را به رئال باختیم...حتی کسی یادش نمانده که چطور...چند مصدوم؟ چقدر بدون سرمربی؟چقدر ناداوری؟ چقدر بدشانسی؟...من هنوز چهره بازیکنان تیمم یادم نرفته است.


*و ما 7-0 باختیم.لیگ قهرمانان.و چقدر تحقیر شدیم.به بایرنی که همیشه زیر پای ما بود و من از قهرمانی بایرن خوشحال نشدم،حتی نمیخواستم بگویم هر چه باشد به دورتموند که نباختیم به قهرمان این فصل  باختیم...

فابرگاس

حتی کسی یادش نمانده که چطور...چند مصدوم؟ چقدر بدون سرمربی؟ چقدر ناداوری؟چقدر بدشانسی؟...من هنوز چهره بازیکنان تیمم یادم نرفته است.من هنوز صورت در هم مسی روی نیمکت "کمپ نو" یادم نرفته است.

*اما باز گاهی به خودم دلداری میدهم که همیشه نمیشود روی دور برد بود و اگر همان تیم شاداب فصل های قبل می بودیم هیچکس توان ایستادن مقابلمان را نداشت...از تمام بحث های فنی خسته کننده که بگذریم ما واقعا امسال بدشانس بودیم...نمیخواهم باز تماموقایع را بازشماری کنم.گاهی به خودم دلداری میدهم که حداقل اتوبوس جشن هایمان بلااستفاده نماند!!!

*ما یک فصل جدید پیش رویمان داریم و انگار سران باشگاه بعد از مدت ها که اینقدر داد زدیم و صدایمان به هیچ کجا نرسید میخواهند دستی به سر و گوش تیم بکشند.دارند به نقطه ضعف هایی که گاهی خیلی ساده گاهی احمقانه از کنارش میگذشتند می پردازند.


*ما یک فصل جدید پیش رو داریم با یک جام دیگر...شاید ارزشش به اندازه لیگ قهرمانان اروپا نباشد ولی خاریست در چشم بدخواهان بارسلونا که امسال هم بدون جام نماندیم.دوباره افتخار پشت افتخار.

*و ما با حریفی که دست و پا بسته نخواهد بود پنجه درپنجه خواهیم شد،حریفی که "شب تاریک" رئال بود در فینال کوپا دل ری...و شکستش خواهیم داد.تا به رئال پیام دهیم که به بردهای آبکی تان که انسان با روح سالم از داشتنش شرم دارد دلخوش نباشید.

*دومین جام را بالای سر خواهیم برد و به بارسلونایی بودنمان بار دیگر افتخار خواهیم کرد و فریاد خواهیم زد که باشگاهمان "فراتر از یک باشگاه ست" و تیممان "فراتر از تمام تیم های جهان".و امسال یک جام دیگر هم به کلکسیون بی پایان جام هایمان افزوده خواهد شد.

*فصل جدید با نیروی تازه،با اعتماد به جوانانمان و روحهمبستگی تیمی که زبان زد خاص و عام است و جز این از بارسلونای بزرگ انتظارنمیرود به یاری خدا تمام جام ها را خواهیم برد.فصل قبل گذشت با همه خوبی وبدی هایش و تیم ما مثل همیشه سرافراز و سربلند رو به افتخارات بیشتر قدم خواهد برداشت.

برای ارسال دیدگاه لازم است ابتدا وارد شوید.ورودثبت نام
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.