پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت : سوارز قربانی رفتار سال های گذشته اش شد !

کد خبر : 45413  |  زمان ارسال : پنجشنبه 17 دی 1394

اختصاصی / سرزنش لوئیس سوارز آسان است . بیش از حد آسان . پسر بد بارسلونا اوست . سوارز شرور و اهریمن است ! این مهاجم اروگوئه ای در بازی دیشب اگرچه مسئولیتی در اتفاقات روی داده داشت اما اینکه او را تنها مسئول اتفاقات بدانیم کاری به مراتب بدتر است .

 

سایت گل نوشت : لوئیس سوارز هرگز از جنجال ها دور نبود اما از زمان پیوستنش به بارسلونا بهترین رفتار خود را از تابستان گذشته به نمایش گذاشت اما همه ی آنچه که از او دیده شد پس از پیروزی برابر اسپانیول به پایان رسید . این زمان اما نباید فراموش کرد همه ی تقصیر ها گردن او نیست !

 

هرکجا که دود بود سوارز حضور داشت ( در صحنه ی جرم بود ) . هر زمان مشکلی پیش می آید او در همان نزدیکی است . او یک گذشته ی بد دارد با یک لیست طولانی از رفتارهای ناخوشایند . توهین نژادپرستانه , تقلب , دایو , تف , گاز گرفتن و ....

 

مهاجم فعلی بارسلونا پس از جام جهانی 2014 از لیورپول جدا شد و با این باشگاه قرارداد امضا کرد و مجبور شد ماه های اولیه ی حضورش در این تیم را ( چهار ماه ) از میادین به دلیل گاز گرفتن کیه لینی دور باشد .

 

او اما از ماه اکتبر همان سال به میادین بازگشت و رفتار او در بسیاری از مواقع متفاوت با گذشته بوده است .

 

 

با این حال اما از بازی برابر والنسیا در مستایا که با تساوی 1-1 به پایان رسید درگیری هایی با مدافع این تیم ایمن عبدالنور مشاهده شد و شب گذشته اما رفتاری ناخوشایند تر از پسر بد بارسلونا را شاهد بودیم .

 

اما باید توجه داشت اسپانیول تاکتیک خشنی در بازی خانگی اش که بدون گل برابر بارسلونا به پایان رسید داشت و در بازی دیشب آنها به مراتب خشن تر بودند .

 

مسی قربانی حرکت خشن دروازه بان اسپانیول شد که بدون مجازات ماند و نیمار نیز بارها از سوی بازیکنان اسپانیول تحت تاثیر خشونت بازیکنان این تیم قرار گرفت .

 

اسپانیول در این بازی به همین دلیل 2 اخراجی داد . چندین بازیکن این تیم مدام در حال تحریک مسی برای ایجاد خشم در او بودند .

 

دیوپ در مصاحبه ای گفت :  خشن بازی نکردیم چون خونی از کسی نریخت و اگر میخواستیم میتوانستیم همه ی آنها را جوری زخمی کنیم که نیازمند برانکارد باشند " .

 

با تمام این وجود اما گزارش خوان مارتینز مانوئرا داور این بازی بر ضد سوارز مهاجم اروگوئه ای تنظیم شد و او متهم اصلی جلوه کرد . او را دلیل اصلی اتفاقات تونل دانستند .

 

 

در هر صورت این که داور موضوع را اصلاح کند بعید است . سوارز مثل همیشه یک هدف آسان است ( قربانی ) . همیشه گزینه ی خوبی برای اخراج است . او بهترین شرایط را دارد .

 

روز گذشته اما او برای دفاع از هم تیمی هایش در یکی از جنجالی تری بازی ها و خشونت آمیز ترین آنها در فوتبال اسپانیا آماده بود .

 

با بررسی اتفاقات تونل میتوان دریافت که او نمیتواند تنها مسئول آن باشد اما فردا جمعه وضعیت او قرار است بررسی شود و احتمالا او سه بازی را از دست خواهد داد .

 

اما کمیته ی انظبانی اسپانیا نباید رفتار اسپانیولی ها را در برخورد با مسی و سایر رفتارهایشان را نادیده بگیرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.