پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اسپورت : تراشتگن در فکر ترک بارسلونا در تابستان آینده !

کد خبر : 46729  |  زمان ارسال : جمعه 16 بهمن 1394

اختصاصی / بر اساس گزارش اسپورت گلر جوان بارسلونا دیگر صبرش به پایان رسیده است . صبر تراشتگن به آستانه ی تحمل او رسیده و این دروازه بان آلمانی مصمم است تا موضوع آینده و جایگاهش در بارسلونا را بداند .

 

بر این اساس تراشتگن از مسئولان باشگاه بارسلونا درخواست کرده است تا یک جلسه برای بحث در مورد آینده ی او برگزار شود . جلسه ای که پیش از فصل آینده احتمالا خواهد بود و در آن مسئولان باشگاه می بایست در مورد قرارگیری او در درون دروازه ی بارسلونا در لالیگا تصمیم بگیرند .

 

تراشتگن اگرچه برای بارسلونا بازی های زیادی در جام حذفی و لیگ قهرمانان انجام داده است اما میداند که یک گام دیگر برای او باقی مانده است . در صورتی که بارسلونا قبول نکند او در لالیگا نیز گلر بارسلونا باشد باید توقع خروج او را در نقل و انتقالات ژوئن را داشت .

 

از زمانی که لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا شده , تلاش کرده است تا این مساله به بهترین شکل ممکن حل شود . در اوایل فصل به نظر میرسید انریکه میتواند به تراشتگن اعتماد کند و این دروازه بان آلمانی حتی زودتر از پایان تعطیلاتش به بارسلونا بازگشت اما عملکرد او در بازی های ابتدایی فصل موجب شد تا ذهنیت انریکه نسبت به او تغییر کند .

 

کلودیوو براوو نیز که چند بازی به دلیل مصدومیت غیبت داشت پس از مصدومیت بازگشت و مجددا جایگاهش را از تراشتگن باز پس گرفت و حتی عملکرد بهتری نیز از خود نشان داد .

 

قطعا بارسلونا میخواهد تراشتگن را حفظ کند اما این باشگاه معتقد است که او آینده ی خوبی خواهد داشت ( فعلا کم تجربه است ) . مسئولان باشگاه اعتقاد دارند که تراشتگن دروازه بان آینده ی بارسلونا خواهد بود و براوو نمیتواند تا سال ها جایگاهش را حفظ کند .

 

با تمام این احوال اما تراشتگن پیشنهاد مذاکره ی مجدد با بارسلونا را قبول نکرده است و باید دید لوئیس انریکه چه راه حلی برای این مشکل پیدا خواهد کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.